Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 14:39:09 följande:
    Ja
    Förlåt.
    Om jag var karl skulle jag knulla horor hela tiden. Sjukt mkt enklare än att leta rätt på nån brud som bara vill knulla och inte börjar fitta sig efter ett tag.
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-14 14:40:01 följande:
    nope, du missar en grej här, att vara pryd är precis vad det INTE handlar om.
    Jävla munk. Du är pryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyd
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-14 14:44:25 följande:
    Du är sååå grym!!! Det finns ju massor med tjejer som skulle knulla dig utan att du behövde betala för det och utan att fitta ur sen?!
    Nä om man är för snygg och bra så kommer tjejerna bli kära och om man är ful så får man ju inget
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 14:45:24 följande:
    Alltså...nej.

Ok om man är en man som bara vill få kuken våt och spruta.
    Men sex för mig är betydligt mer än så, alla djup och allt man kan upptäcka med någon som man är samspelt med...tänja alla tänkbara gränser utan att det blir platt och tomt.
    Finns inget bättre.

Knull utan själ är bullshit, verkligen.     
    Äh, ibland vill man bara knulla.
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-11-14 15:51:31 följande:
    Jag vill isåfall göra det för att jag tycker det är mysigt, inte för att tjäna pengar.

Den där klänningen är ju delad baktill, har aldrig sett sånt förut.
    Den kanske är trasig
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-14 15:01:49 följande:
    Hehe... Lagom är bäst? Snygg och bra får dra fort som faan och de fula killarna kan väl ligga med de fula tjejerna så att ingen blir ledsen?
    Nä alltså det funkar ju inte så, som tjej får man alltid ligga oavsett om man är ful, fet, snygg, smart, korkad, elak, snäll etc killar får ju inte det. Fula tjejer kan få ligga med snygga killar. Fula killar får inte ligga med nån.
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-14 15:09:56 följande:
    Det bästa är att låta frustrerade fruar erbjuda sina tjänster gratis till frustrerade män och vice versa typ.....
    Det är sjukt mkt lättare att hitta frustrerade män än frustrerade fruar, jag lovar det finns en oändlig massa frustrerade kvinnor, visst. Men de kräver "kemi" och skit haha om jag ville knulla så skulle det ta mig tre sekunder att hitta en karl som var villig att ge mig exakt det jag vill ha och dra sen utan snack. Om jag vore man skulle det ta mig flera veckor.
  • MrsAssault
    MrsAssault skrev 2011-11-14 15:56:29 följande:
    Nä alltså det funkar ju inte så, som tjej får man alltid ligga oavsett om man är ful, fet, snygg, smart, korkad, elak, snäll etc killar får ju inte det. Fula tjejer kan få ligga med snygga killar. Fula killar får inte ligga med nån.
    Eller jo, även fula killar får ligga men isåfall med asfulla brudar eller så får de skaffa flickvän. Men om de bara vill tömma blir det jävligt svårt
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-14 17:15:13 följande:
    Shit alltså..... jag är som en kvinna menar du!
    I din fantasi kanske.
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-14 17:16:16 följande:
    Runk is salvation for those poor guys
    Eller horor.
Svar på tråden Trash-tråden