Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Nu ska jag kolla på UFC, en annan typ av våldsporr

• MrsAssault
    Agridulce skrev 2011-11-20 23:15:28 följande:
    Fast näe, jag vill ha känsla med (och då menar jag inte den rosa, fluffiga, gulliga känslan). Inte en översolad, ankläppad silikonhagga som hela tiden ylar standardfraser som "oh, span my juicy pussy", "fuck my dirty cunt"...... yadda yadda yadda! Har provat att stänga av ljudet men det funkar fortfarande inte.

Hellre sånt där man ser att det är liiiite jobbigt och rough.

I alla fall hade jag nog tänkt så om jag tittat på porr.
    Nä det är klart om man verkligen kollar för att kolla så kanske man vill ha det lite mer special. Men jag gör inte det, jag använder porr som hjälpmedel när jag onanerar och då vill jag att det ska vara action bara. Men det måste ju vara rough and dirty såklart. Jag HATAR "finporr" typ andrew blake och sån skit med perfekta kroppar och kukar och fittor som ser ut att vara stöpta i gummi som knullar i slow motion med typ vaselin på kameralinsen så det blir suddigt och artsy.
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-11-20 23:23:12 följande:
    Ultimat figthing men vad står C för???

Hade gärna kollat jag med då, de är något visst med det där som får det att rinna till! Så porr japp!
    Championship! Och jaaaa halvnakna karlar som pucklar på varandra tills blodet sprutar är hot hot hot hahaha
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-11-21 18:48:07 följande:
    Jag är för liten för att förstå. Kanske är lika bra det. Obestämd
    kram
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-11-21 20:03:10 följande:
    Nallekram tillbaka

Du är väl inte ledsen?
    Nä, jag tyckte bara synd om dig som dag ut och dag in utsätts för dessa pervons depraverade inlägg!
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-21 20:26:09 följande:
    Allt kommer att ordna sig.

Jag lovar att bädda ner BJ och berätta min egen version av Guldlock och de tre björnarna lite senare, så han somnar lugnt och tryggt med snutten i handen.
    Jag vill bli nerbäddad mellan dina tuttar.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-11-21 20:55:57 följande:
    Jag vill också. Jag är inte alls på det humöret. Alltså min vanliga perversa tillstånd. Kan någon slå mig i huvudet så jag ställer om?
    Inte jag heller egentligen, är för trött
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-11-21 21:08:27 följande:
    Me2. Hur är det med dig? Inte långt kvar. 4veckor va?
    15e december är det menat, men vi får se jag mår bra iaf men är trött haha
  • MrsAssault

Trodde jag skulle kunna lugna ner er lite med en stor fet gravidmage men icke, här är det lika sexosande som vanligt!

Svar på tråden Trash-tråden