Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

och skrev 2011-11-22 09:58:37 följande:
    God morgon!

Jag slickade bort merparten av kaffet. Så klart. 
    Du skulle ha väntat och låtit mig slicka bort det istället
  • MrsAssault

Jag gillar muskler. Hatar smala, seniga män, tycker det är skitäckligt faktiskt. Knullar hellre en tjockis än en spinkig. Jag vill att min man ska vara stor och tung så han kan pressa ner mig ordentligt i sängen och han ska ha mycket armmuskler med ådror!

• MrsAssault
    MrsAssault skrev 2011-11-23 11:49:34 följande:
    Jag gillar muskler. Hatar smala, seniga män, tycker det är skitäckligt faktiskt. Knullar hellre en tjockis än en spinkig. Jag vill att min man ska vara stor och tung så han kan pressa ner mig ordentligt i sängen och han ska ha mycket armmuskler med ådror!
    Givetvis måste han ha personligehet och karisma och allt det där också men rent ytligt är det muskler jag vill ha, framförallt på armarna
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-23 11:49:23 följande:
    en som tar hela sängen...

Var det en gubbe? Eller en kvinna? Omöjligt att avgöra..
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-23 15:23:28 följande:

Varsågod, Mrs och alla andra som har god smak angående armar. Han ser lite väl snäll ut, dock:

Mkt bra, och ja alldeles för helylle för mig med men armarna var nice
  • MrsAssault

BRA! Mer avtändande äckelbilder!!! Jag är trött på att känna mig lugn och sansad för att sen logga in här och bli kåt

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-23 18:24:45 följande:
    Men du får bara kolla på, eller hur...? Tungan ute
    Japp men det duger gott åt mig Drömmer jag kanske slänger in min man som krydda, blir lätt uttråkad av att kolla på lebbsex
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2011-11-24 22:29:13 följande:
    Jag såg en bild på en kille som knullade en bil en gång. Var någon riktigt kinky jäkel som la upp den. Måste varit fransk eller nåt.

Svar på tråden Trash-tråden