Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-12-07 18:37:52 följande:
    NG, du är sååå bra för mig! Tack!!!

PM: tack till dig med tror jag..
    Vad då "tror jag" ehh ?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-07 18:47:39 följande:
    Tips från coachen: gå inte på massage om du är k*t. Oups I did it again.....
    Självkontroll kära du. Försök undvika snuskiga tankar innan massagebesök.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-07 20:16:36 följande:
    Självkontroll är något jag behöver öva på. Eller disciplin i största allmänhet kanske?
    Sjävlkontroll i första hand kanske. Disciplin kan nog förvärra saken i ditt fall. Alternativt medtag reserv trosor ifall de använda skulle bli genant fuktiga .
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-07 20:12:23 följande:
    Nej jag fick en sista minuten-tid på en massageskola. Fick en stackars tös som råkade ut fullständigt för mina kåthormoner. Stackars lilla livet,
    Undrar om hon nu funderar på en ny karriär.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-07 21:26:44 följande:
    PM: ja, alltså det du skrev var ju väldigt trevligt! Om du menade det.
    Klart jag gör. Varför skulle jag inte det? Lät det så märkligt då
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-07 22:09:34 följande:
    PM: nej, det var väl inte så märkligt. Blev nog bara lite överrumplad av din fina beskrivning av hur du uppfattat mig.
    Märkligt. När jag skämtar tror folk jag är allvarlig. Och när jag är allvarlig tror man att jag skämtar. Det är min lott här i livet att vandra för evigt missförstådd *suck* .
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-08 08:41:16 följande:
    Diskriminering och förtryck måste vi aktivt motarbeta!!!

Systrar! Förenen eder i kampen för en mer rättvis användning av sängen! Må vår ståndpunkt göras tydlig Om vi så skall kedja fast oss i den för vår rätt att ligga (kvar)!
    Kedja fast lät annars som en god idé Demon. Absolut borde fler kvinnor kedjas fast i sängen.Är nog lite smygfeminist då alltså som stödjer er kamp.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-08 09:57:14 följande:
    Jag blir också alltid missförstådd, så du är inte ensam. Solig
    Skönt att höra att man inte är ensam. En tung börda att bära.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-08 12:33:36 följande:
    Yoyna! Jag har fläta idag. Om du drar i min så kan jag dra i din.
    Ni behöver bli lite dragna i flätan båda två. För era syndiga beteenden och/eller i förebyggande syfte. Agri i synnerhet som är en oförbätterlig synderska. Finns kanske lite hopp om Yoyna (dock tveksamt)
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2011-12-08 14:22:57 följande:
    än så länge är det inte för sent att skicka brev till tomten med en bild (råsex) ...
    har ni adressen till honom?
    Jultomten
    Nordpolen

Brukar jag köra med. Men min begäran om att få en slampa inslagen i julklappspapper har ännu inte gått i uppfyllelse. Kanske inte varit snäll nog eller så är det fel adress.
Svar på tråden Trash-tråden