Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Agridulce skrev 2011-12-08 14:30:33 följande:
    ´........eller fel slampa.
    Det är klart. Så kan det vara också. I vilket fall kan man inte lita på jultomten. Får ta tag i den biten själv som vanligt *suck*. Fast då behöver man kanske inte vänta ända till julafton dock.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-08 14:40:55 följande:
    Mitt absoluta favorit-julkort (några har redan sett det!
    Får man skicka det till tomten???

lol ja definitivt. Tomten är en kinky gammal gubbe så det gillar han nog.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-08 14:46:39 följande:
    Skulle nog säga att tomten ser mer paff ut.
    Känns ungefär som när jag går på dejt. Mannen tror att han ska träffa ett oskyldigt, vänt väsen och sen kommer slynan ut ur skalet. Poff!
    Måste vara förargligt för den stackars dejten. Om man ställt in sig på ett oskyldigt, vänt väsen är det ju en chock att det kommer ut en slyna. Fast det är värre tvärtom
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2011-12-08 15:34:35 följande:
    Ja jag födde en stor brun bebis!
    Så det blev en skitunge alltså.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-08 15:02:46 följande:
    Fast i och för sig. Slynan visar sig bara för de som verkligen förtjänar det och kan hantera henne.
    Annars är hon diskret förpackad och dold.
    Hidden in plain sight alltså.

Det är ju klokt tänkt. Som med bilar. En sportbil kräver sin förare. En fast hand på ratten, stadig blick på vägen och de är inte alls praktiska och med en del underliga egenskaper. Men körglädjen är enorm, alltid en fröjd att köra fram på en smal väg och ta kruvorna i hög hastighet. Men inget för den som bara vill ta en stilla tur i en Volvo på lördagen. Båda når målet men själva resan är mycket roligare med en sportbil.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-08 22:53:29 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-26-175/m62223547.html

Varnar dig.
    Ingen sex så långt ögat når!  
    Att diskutera rasim är dock rätt bortkastat. För rasism baserar sig på känslor och inte förnuft så argument biter inte. Det är samma sak som att försöka bevisa för en troende att Gud inte finns.

Sen är det klart att kan det få en och annan att tänka till så är det väl bra.

Tittade igenom politik sidorna härom dagen. Verkar som den viktigaste frågan att diskutera är SD och rasism. Ger mer att diskutera med sin egen knytnäve. Sen kan man ju garva åt de återkommande argumenten att alla är bara PK som säger emot dem. Kläm dem på pulsen lite och det brukar visa sig att det är väldigt konventionella i sina övriga åsikter.

Själv har jag en gång i tiden anklagat Carl P Herslow (rasistiska Skånepartiet) för att vara en grå-sosse. Det gillade han inte riktigt .

Hmm man kanske skulle röra om lite i grytan genom att ventilera mina åsikter om invandringspolitk. De är lite kul för de retar båda lägren hehe. Enkelt koncept: Öppna gränser och fri handel. Fri rörelse av människor, varor och kapital över gränserna. Innebär också i förlängningen att staten inte skall försöka skydda oss från oss själva.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-09 09:57:06 följande:
    Anton går hand i hand med ett saltkar.

Han gillar att deklarera i diverse trådar att kvinnor tar den i tvåan och sväljer. Lite av hans grej här på FL när han inte leker med stridsvagnar eller bråkar med de på rätt sida av politiken. 
    Vad bra, en bundsförvant. Det gjorde jag i en annan tråd. Hävade att sann kärlek visar en kvinna om hon sväljar och tar den i tvåan. I annat fall är det inte riktig kärlek.
  • PrimitivMan
    Smecker skrev 2011-12-09 10:05:47 följande:
    Lekte du ofta med handgranater när du var barn?
    Nej men jag tillverkade en del bomber. Köpte kemikalier på Apoteket för att tillverka krut . Guy Fawkes som förebild.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-09 10:14:07 följande:
    Fick det inlägget många tummen upps?
    Inte av så många kvinnor i alla fall .
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2011-12-09 18:25:45 följande:
    Det var ju faktiskt mitt inlägg du svarade på, men det var kanske det du menade. Jag känner mig en aning trögare än vanligt, så du får ursäkta. Fast mitt inlägg var superbt, det håller jag med om. 
    Var i en helt annan tråd jag menade.
Svar på tråden Trash-tråden