Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Var en som körde en iof elegant social engineering i en tråd. Började med att berätta att han varit otrogen samt vädligt elakt mot sin flickvän dessutom. Fick en massa neg påhopp så klart. Men sen lyckades han vända det så att han fick sympati, han ville ju förändras, få bukt med sitt sexmissbruk etc. Släng in lite BDSM hintar dessutom. Först började han skriva anonymt ("hans flickväns konto") men sen när opionen svängde så bestämde han sig för att skriva med ett oanoymt konto.

Var en hel hög mindre vetande kvinnor som gick på dte där. Han fick säkert en massa napp i inboxen.

Kunde inte hlla käften och skrev något spydigt om väl genomförd bluff och varför det var det. Det gillade inte moderatorerna att man spekulerade i att en TS inte var ärlig

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-15 15:13:50 följande:
    Klart att det ska vara en kuktråd. Jag har fullt upp med min egen rumpa och vädret är mig egalt.
    Jaha, du bara tänker på nöjen du. Några preferenser på kukar? En stor och skräckinjagande, en liten och rapp eller kanske bara en som är helt perfekt?
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2011-12-15 15:43:27 följande:
    det fixar sig...
    Jag föreslår en resa till New Orleans...ni skall bo i franska kvarteret och göra riktigt trevliga utflykter i "the bayou" och runt trust me det kommer att bli minnesvärt..jag har varit där men inte runt Jul....
    du hittar både flyg och hotell
    Kan jag absolut hålla med om. N.O. är väldigt trevligt. Dock har jag inte varit där efter Katrina.
    God mat har de också.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-15 16:14:00 följande:
    Istället för en "styjjkekjam" så skickar jag en ordentlig j-vla avsugning där jag tar den långt ner i halsen, stackars Anton.

Redaktionen måste vara mutad, nougat som är så gott? 
    Det slår helt klart en kramiz med hästlängder
  • PrimitivMan

Tycker det är lite suspekt att du hänger i politik trådarna där det bara hänger en massa män. Du är nog bara ute efter att bli uppraggad tror jag. Få till ett riktigt SD gang-bang

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 09:08:55 följande:
    Ja men gvetvis sitter jag med en hand innanför trosorna när debatterar SD...
    Var väl det jag misstänkte.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-16 09:18:03 följande:
    NG, jag vet att du vill... Det vore väl nice med lite arisk kuk?
    Det som är PK att säga är att man vill ha en fin kuk oavsett ras, religös och politisk åskådning. Kan dock vara svårare att acceptera de två sistnämnda.

Själv har jag en riktig vikinga kuk. Bordet tom kunna accepteras av SD-hags .
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-16 10:09:26 följande:
    PM, det är väl uppfriskande med lite icke PK uttalanden ibland?

Vikingakuk låter spännande, får jag ta del av den?
    Det vet jag inte om jag vågar ta på mitt ansvar. En vikingakuk kräver väldigt mycket av sin mottagare och är väldigt vanebildande. Har man en gång fått smak på en är det väldigt svårt att gå tillbaka till en vanlig.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-16 12:58:43 följande:
    Kräver vadå? Att man ska klara av att halsa 10 tuborg på raken och känna till andra svenska traditioner som skolavslutning i kyrkan, rättigheten att säga negerboll, och sånt, eller?
    Du misstar vikingakuk med en nationalist dito. Inget av de kraven krävs, även om halsa till viss del har betydelse .
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2011-12-16 13:04:19 följande:
    central europeisk eller syd europeisk kuk är också helt ok haha
    Det uttalandet får du själv stå för helt och hållet. Har inte någon ambition att efterforska om så är fallet .-).
Svar på tråden Trash-tråden