• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Aaa, nackdelen med telefonen är ju att jag har för dålig koll på siffrorna!!!

• I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-08-27 20:51:41 följande:
    Det är inte min vecka men vi hjälper varandra om det är något särskilt som ett bröllop i detta fallet. Annars är hon här varannan vecka.
    Skönt att ni kan kommunicera och att ni hjälper varandra. Inte många som klarar av det.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Ernst Hugo
    Yoyna skrev 2011-08-27 20:53:07 följande:

Hallo Söte !
    Come on katten - det svänger ju...
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 20:41:54 följande:
    vi brukar äta smörgåsar runt 17-18 och kvällsmat runt 18:30-20:00. Sova får dom göra innan 21:00.

Väntar på att maken lägger lillskit och sen ska jag sitta en stund och bygga lego med Nik (Vi hämtade skeppet från posten idag) och när han somnat så ska jag försöka vinna lite pengar av maken.

Du då?

Ohh gjorde ni!?
    Älskar han det? 
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-27 20:53:07 följande:
    Jaja, skyll på det. Tungan ute
  • Yoyna

Rose: Hahaha, klart han inte knäcker dig!

Jag är nog inte ute efter nått speciellt ikväll, får se vad som händer

• HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 20:50:03 följande:
    Jag är inte hungrig runt 18:00 utan vill bara ha något lätt som tunnbröd, feta ost och en kopp te sen blir jag hungrig runt 19:00-20:00. Det beror kanske på hur man är uppväxt. Jag vet inte. Hemma hos mina föräldrar äter dom inte middag förräns 21:00 och när vi var nere i Iran så kunde dom duka för middag runt 22:00.
    Kanske fast då borde jag äta middag 16-16:30 som senast för då hade alltid min mamma maten klar. Jag är inte heller hungrig. Tösen äter mellanmål på dagis vid 14:15, sen äter vi frukt, grönsaker , nån smörgås runt 17 snåret när vi kommer hem och sen sen middag och sen natti nattens typ.

Nu skall jag äta vårrullar
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-27 20:54:45 följande:
    Ohh gjorde ni!?
    Älskar han det? 
    Om du menar skeppet så ja, den har kommit. Vi väntar på att lillskit ska somna så vi kan prata i lugn och ro. Du vet 2 rum och kök. Jag sitter i klädkammaren och Nik låtsas sova så lillskit somnar lättare.
Svar på tråden Trash-tråden