• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-27 17:38:10 följande:
    nä den missade jag. nu har jag iaf nymålade röda naglar Ahh jag har aldrig haft nagelförlängning, men min syrra brukar ha det. däremot så blir jag alltid anklagad för att ha det eller lösnaglar så fort jag målar mina. Obestämd

skall hoppa in och kolla...
    Har haft det i flera år då mina egna naglar är värdelösa på att växa.

Gör det och säg vad du tycker.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I

och skrev 2011-08-27 17:39:12 följande:
    Den såg fin ut. Lite ljusare röd väl?

Men OPI är bra.  
    Nja, ska lägga upp bild på mina naglar ikväll så får du se vilken färg det blir. Det sitter i flera dagar innan man behöver måla om.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 17:41:14 följande:
    Har haft det i flera år då mina egna naglar är värdelösa på att växa.

Gör det och säg vad du tycker.
    Skäms jag hittar inte ens tråden bland mina favoriter nu, så länka mig gärna dit Tyst

Mina naglar växer som ogräs och är stenhårda.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-27 17:38:38 följande:

Min mamma är en såpfantast.
    Hon rekommenderar såpa till ALLT. Jag har använt någon slags antibakteriell sårrengöring, det är på bättringsvägen men fortfarande inte ok för nagelförlängning...

Vad gör såpan för fingret?   
    Bra fråga, jag är inte så insatt. Antagligen mest rengörande, och om det är rent försvinner bakterierna med? Jag tycker absolut att du ska prova, jag har använt det ibland när jag har haft krångliga sår osv.
  • och
    Ernst Hugo skrev 2011-08-27 17:35:17 följande:

Den var fin men fattar fortfarande inte varför du inte kunde springa. Brukar väl vara skönt att röra på sig då Drömmer
    Kom hit Baloou så kan jag demonstrera på dig. Du kommer inte vilja röra dig efteråt. Lovar.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-27 17:46:53 följande:
    Skäms jag hittar inte ens tråden bland mina favoriter nu, så länka mig gärna dit Tyst

Mina naglar växer som ogräs och är stenhårda.
    www.familjeliv.se/Forum-26-431/m60178316.html

Jag skulle ge vad som helst för att få Claudias ögon. *Avundsjuk så in i helskotta*
  • Anton Chigurh
    Ansiktskräm !!!!  Naglar !!!!!!!   Tror det är dags och gå in i en vägg snart. Eller nåt. 

Kanske skulle låta mig köras över av en stridsvagn...... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-08-27 18:31:44 följande:
    Ansiktskräm !!!!  Naglar !!!!!!!   Tror det är dags och gå in i en vägg snart. Eller nåt. 

Du fick ett jättebra förslag av mig igår, men du nappade inte.

Skyll dig själv. 
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2011-08-27 18:31:44 följande:

Och där kände jag mig sjukt träffad idag Som faktiskt hittade nån brunaktig foundation grej i badrummet idag som jag testade och har målat naglarna.... Tror jag har mixtrat med sånt där idag så det liksom räcker för det här året iaf!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
Svar på tråden Trash-tråden