• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-27 13:38:57 följande:
    Helt underbart ju! Kan speciellt tänka mig att citronsaften gjorde sig bra.

Hahaha...ja, jag har haft en skön morgon
    Skulle kunnat varit bättre, men den dög alldeles utmärkt. Puss...  
    precis!!!!!!
    puss
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 14:20:25 följande:
    Ja och jag har otrolig svårt att kunna sitta på stolen idag.

Goddag Solig
    haha bara på stolen eller överlag?
  • Yoyna

God afton!!!

Ser att ni fortsätter att diskutera mina favoritämnen sex å smink...

Ah, Rose... Jobbigt att sitta? Antar att du bara fick vad du förtjänade...

• Ernst Hugo
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 17:39:46 följande:
    Visst var den fin. Gillar den väldigt mycket.
    Men Baoou, det här är det öppna forumet. Jag kommer säkert få äta upp detta eller få det uppkört där bak av någon senare i en seriös diskussion men men:
    Mina skinkor är ömma och det gör ont att gå, sitta eller överhuvudtaget röra mig. Springa är det sista jag tänker ge mig på. Det var skönt att duscha.
    Sorry kära du Oskyldig jag tror jag förstår. Hade lågt blodsocker precis som nu innan sen kvällsmat.  *L*
    Come on katten - det svänger ju...
  • I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-08-27 19:19:24 följande:
    Sorry kära du Oskyldig jag tror jag förstår. Hade lågt blodsocker precis som nu innan sen kvällsmat.  *L*
    Sen kvällsmat? Vi äter inte mat förrän 19:30 nåt varje kväll. Har aldrig förstått hur man kan äta mat rnt 17:30-18:00.

Så vad ska du hitta på ikväll?
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Yoyna

Hej Rose! Bara att konstatera att vi har olika vanor vi äter alltid middag senast 17.30. Vid 19.00 börjar vi förbereda barnen inför läggning och vid 20.00 ska dom sova!

Hur har du det ikväll?

• Ernst Hugo
    I Blackrose I skrev 2011-08-27 20:32:19 följande:
    Sen kvällsmat? Vi äter inte mat förrän 19:30 nåt varje kväll. Har aldrig förstått hur man kan äta mat rnt 17:30-18:00.

Så vad ska du hitta på ikväll?

Sitter i soffan med dottern o lite chips på bordet. Skall ta det lugnt och lägga principezzan om en stund. Hänga lite på FL Glad

Själv då? 
    Come on katten - det svänger ju...
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-27 20:35:11 följande:
    Hej Rose! Bara att konstatera att vi har olika vanor vi äter alltid middag senast 17.30. Vid 19.00 börjar vi förbereda barnen inför läggning och vid 20.00 ska dom sova!

Hur har du det ikväll?
    vi brukar äta smörgåsar runt 17-18 och kvällsmat runt 18:30-20:00. Sova får dom göra innan 21:00.

Väntar på att maken lägger lillskit och sen ska jag sitta en stund och bygga lego med Nik (Vi hämtade skeppet från posten idag) och när han somnat så ska jag försöka vinna lite pengar av maken.

Du då?
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
Svar på tråden Trash-tråden