• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-24 17:14:23 följande:
    No worries. Lush finns i USA.
    Åh, ja det måste det ju finnas. Vet att dom finns utomlands men har aldrig kollat om dom finns i USA. Men vad nice.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-24 17:14:48 följande:
    ja tack..det är bra...jag vill också shoppa....
    Finns ju inget till killar på rea. Tycker synd om killar. Fanns hur mycket sm helst på rea till kvinnor och riktig fina kläder men typ ingenting till killar.
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-24 17:15:31 följande:
    Om jag var du skulle jag spara shoppingpengarna till USA. 
    Jajo, jag vet att jag borde göra det men jag behövde få komma ut och köpa lite strunt och känna mig levande. Har inte gjort något annat än att grubbla och tycka synd om mig själv senaste dagarna. Köpte faktiskt kaffe från Espresso house som har stans godaste kaffe näst efter seven/elevens choklad kaffe. Jag vet att jag leker med min hälsa men jag har faktiskt ätit rätt hela dan idag så en kopp kaffe lär inte göra något.

Angående att shoppa i USA så är det helt sjukt vilka priser man hittar där borta. Sist jag var där så köpte jag en fake Gucci väska från chinatown för 20$. Jag var så nöjd.
  • Ernst Hugo

Go kväll alla ni trash-trådare Solig

Come on katten - det svänger ju...
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-10-24 18:33:04 följande:
    Go kväll alla ni trash-trådare Solig
    Hej Björnen!
  • Ernst Hugo
    Yoyna skrev 2011-10-24 20:16:58 följande:
    Hej Björnen!
    Allt väl med lilla Lammet?
    Come on katten - det svänger ju...
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-10-24 20:20:30 följande:
    Allt väl med lilla Lammet?
    Ja tack. Hon sköter sig såvitt jag vet!  
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-10-24 17:47:48 följande:
    Finns ju inget till killar på rea. Tycker synd om killar. Fanns hur mycket sm helst på rea till kvinnor och riktig fina kläder men typ ingenting till killar.
    det brukar vara så att vi killar får shoppa till fullt pris för det mesta. är det på rea då är något fel...
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-24 20:56:23 följande:
    det brukar vara så att vi killar får shoppa till fullt pris för det mesta. är det på rea då är något fel...
    Exakt. Kollade lite på killkläder som var på rea idag men det var som du säger. Något var fel men tjejkläder kan man hitta riktig fina på rea. Ska till Gina Trico imorgon. Hann inte med det idag.
Svar på tråden Trash-tråden