• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

Jag är förbannad.......

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-31 16:57:28 följande:
    Jag är förbannad.......
    För att?
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-31 17:12:20 följande:
    För att?
    Jag vill ta död på alla mullorna i Iran. Pratade med en vän och tre stycken av mina bekanta har blivit arresterade för propaganda mot regimen. Suck.....
    Sist kostade det en jävla massa pengar att få ut dom. Känner mig så hjälplös och vet inte vad jag ska göra.
  • I Blackrose I

Och??!!

Vad har du gjort med din avatar?

• och

I Blackrose I skrev 2011-10-31 17:14:54 följande:
    Jag vill ta död på alla mullorna i Iran. Pratade med en vän och tre stycken av mina bekanta har blivit arresterade för propaganda mot regimen. Suck.....
    Sist kostade det en jävla massa pengar att få ut dom. Känner mig så hjälplös och vet inte vad jag ska göra.
    Du kan inte göra något, så det är inget att fundera över. Det hjälper liksom inte och leder bara till att ditt mage blir värre. Tyvärr.

Jag hade inget att göra så jag försökte byta avatar, fast det var visst fel storlek på bilden. Möjligen går det att ändra storlek fast jag är lite osäker på hur man gör det.  

• och
    och skrev 2011-10-31 19:58:32 följande:
    Du kan inte göra något, så det är inget att fundera över. Det hjälper liksom inte och leder bara till att ditt mage blir värre. Tyvärr.

Jag hade inget att göra så jag försökte byta avatar, fast det var visst fel storlek på bilden. Möjligen går det att ändra storlek fast jag är lite osäker på hur man gör det.  

Det var visst inte så svårt.

Är det inte en bra avatar?  
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-31 19:58:32 följande:

Sist åkte jag ner med pengar och fick ur dom ur fängelset men det kommer inte gå den här gången och jag vet inte hur jag ska skicka ner pengar utan att det spåras tillbaka till mig. Jag tycker bara så synd om dom och vet vad dom går igenom just nu. Ingenting jag önskar min värsta fiende.

Men jag vill ha tittsen tillbaka.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-31 20:41:05 följande:
    Men jag vill ha tittsen tillbaka.
    Det är helt omöjligt att göra alla nöjda.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-31 21:12:45 följande:
    Det är helt omöjligt att göra alla nöjda.
    *Surar och hänger läpp*
Svar på tråden Trash-tråden