• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-10-29 22:43:08 följande:
    Jag följde med min man på träning idag och blev helt kåt. Alltså brottning är sexy
    med folk som kramas och sniffar varandra i rumpan....ofräscht, skall man ha fight tittar jag hellre på Taekwondo eller Thai boxning......
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-10-30 16:09:51 följande:
    med folk som kramas och sniffar varandra i rumpan....ofräscht, skall man ha fight tittar jag hellre på Taekwondo eller Thai boxning......

Inte sexigt.
  • Ernst Hugo

Hej på er Glad

Come on katten - det svänger ju...
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-10-30 16:09:51 följande:
    Han kör MMA så det är muay thai också.
  • I Blackrose I

Hej på er

Har haft kalas till Nik och jag har hållit mig borta från sprit. Det var svårt men det gick. Jag har så mycket mat över att jag skulle kunna mata en hel stad känns det som. Men tårtan är uppäten och inte enda tugga tog jag.

Hoppas allt väl med er.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-10-30 22:10:31 följande:
    Hej på er

Har haft kalas till Nik och jag har hållit mig borta från sprit. Det var svårt men det gick. Jag har så mycket mat över att jag skulle kunna mata en hel stad känns det som. Men tårtan är uppäten och inte enda tugga tog jag.

Hoppas allt väl med er.
    Skönt att slippa laga mat en tid framöver?  Jag var också på kalas i helgen. Skål
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-10-30 22:10:31 följande:
    Hej på er

Hoppas allt väl med er.
    har du mkt mat över får du bjuda oss alla...jag är bra på att äta
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-30 16:31:23 följande:
    Jag sitter i en simhall o svettas..
    Mmmm en välmarinerad kvinna!
Svar på tråden Trash-tråden