• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-01 15:35:34 följande:
    haha Birger i ett nötskal...hon är inte på väg till en fest..hon är redan på plats och hennes fest is about to start.................
    Jaha, men hon har glömt att dra ned klänningen efter senaste toabesöket.
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-01 15:43:03 följande:
    Jaha, men hon har glömt att dra ned klänningen efter senaste toabesöket.
    klänningen sitter som den skall...trosorna är på väg att åka ner.................
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-01 15:52:52 följande:
    trosorna är på väg att åka ner.................
    Det finns väl inget som tyder på det!

Däremot kan jag ge dig rätt för att hon redan är på festen, iom den blåa duken längst ned i vänstra hörnet.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-01 15:36:05 följande:
    Ditt val naturligtvis!
    Du fattar inte hur goda crepes det var.
    De kallar de matiga för "galette", men alltså jag tror de gör fake crepes...   
    med matig menar du någon salt fyllning såsom bechamelle sås eller dyl.
  • MrsAssault

Nu slutar ni försöka smutsa ner birger!!! Hon har glömt dra ner kjolen efter toalettbesöket!!!!!!!!!!!!

• lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-11-01 16:19:34 följande:
    Nu slutar ni försöka smutsa ner birger!!! Hon har glömt dra ner kjolen efter toalettbesöket!!!!!!!!!!!!
    Precis, det kan hända vem som helst, inget konstigt.
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-01 16:24:56 följande:
    Precis, det kan hända vem som helst, inget konstigt.
    ok hon är på fest, hon är så packad att hon glömmer dra ner klänningen...nu har hon svårt att stå och måste stödja sig vid bordet.....jag undrar vad som skall hända se´n
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-11-01 16:29:56 följande:
    ok hon är på fest, hon är så packad att hon glömmer dra ner klänningen...nu har hon svårt att stå och måste stödja sig vid bordet.....jag undrar vad som skall hända se´n

Alltså du är så snuskig!

Tänk om det skulle hända mig... 
Svar på tråden Trash-tråden