• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Många kvinnor kan ju inte vara rakade där nere utan att få svamp och röda prickar. Fixar dessa tjejer kaninpäls där nere kan ju deras killar gosa med dem ändå. Finns väl ingen människa som inte tycker om kaninpäls?

• och
    lille Birger skrev 2011-11-01 13:27:44 följande:
    Många kvinnor kan ju inte vara rakade där nere utan att få svamp och röda prickar. Fixar dessa tjejer kaninpäls där nere kan ju deras killar gosa med dem ändå. Finns väl ingen människa som inte tycker om kaninpäls?
    Har du tänkt döda kaninen först eller bara binda fast den där? Demon

Oavsett vilket har jag synpunkter på detta. Helt oetiskt, Birger. Skäms på dig. Död
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-11-01 10:47:52 följande:
    Knappast, min bästa Aynrand, knappast. I UFC är det fan så mycket mer generösa regler, du får tex använda knä och armbågar ( dock ej knä mot huvud på liggande motståndare ) däremot får du slå bäst fan du vill på liggande motståndare, och använda armbågar, lika förgjordat är det är relativt sällan det inträffar riktigt allvarliga olyckor trots deras regelverk. Bruten näsa, brutna ben i egna händer, brutna revben osv räknar jag inte som ett dugg allvarligt.

Och Aynrand, enda skydden som används i UFC är lätta, tunna handskar ( 110 - 170 gram ) avsedda att skydda bärarens händer samt suspensoar. Förstås !!!
    såklart ja men MMA och UFC är utanför vanliga ramar för kampsport. Kampsport är "martial art" alltså "art" kan användas till slakt men är inte det primära till skillnad från UFC och MMA.
    Jag hade en bekant i frankrike, han vann VM i kickboxning....han såg ut som en fotomodell när han var runt 20 och som en neandertalare när han hade passerat 30....
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand

dags att komma tbx till väsentligheter tycker jag...jag är på gott humör så jag skall göra Birger glad... a big juicy ass...visst är gogle bra!?

• Aynrand

och en i min smak.........

• Aynrand

radiotystnad....jag är förvånad att inte alla hoppa upp när man slänger in rumpbilder....

• lille Birger
    och skrev 2011-11-01 13:37:12 följande:
    Har du tänkt döda kaninen först eller bara binda fast den där? Demon

Oavsett vilket har jag synpunkter på detta. Helt oetiskt, Birger. Skäms på dig. Död
    Nej, man behandlar mushåret, så att det blir lika mjukt och lent som kaninpäls. Så var tanken i alla fall.
    Det är väl klart att ingen vill gå omkring med massa påklistrad djurpäls mellan benen.
    Aynrand skrev 2011-11-01 14:16:02 följande:
    dags att komma tbx till väsentligheter tycker jag...jag är på gott humör så jag skall göra Birger glad... a big juicy ass...visst är gogle bra!?

Oj, hon hade ju jättestor bakdel! Förvånad

Ska leta fram en bild på en stor rumpa jag med och publicera!
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-11-01 12:51:44 följande:
    Precis! Fjolltaekwando
    haha
Svar på tråden Trash-tråden