Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-02-12 23:12:33 följande:
    Och: ja, alltid!

Men ibland måste jag skylla på Agri oxå

Nu ska jag sova! Puss å godnatt

Kram Anton
    Du glömde smileyn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-14 20:45:46 följande:
    Och....

Det blir källaren för din del.
    Nu är det ju REKTORN, och ingen annan, som bestämmer vem som skall uppfostras i källaren. Och hur länge. OCH HUR HÅRT.

Tänkte bara upplysa fröken om detta. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-14 20:51:41 följande:
    Tror både Yoyna och "och" inser att de borde gå ner i källaren.
    Själv kommer jag assistera Anton med ett leende på läpparna.
    Lite hjälp med att fostra olydiga slynor är alltid välkommet. Blir så helvetes trött i armen annars. Och lemmen kan behöva en kort paus ibland. Fast bara en kort, och det är framför allt där du kommer in, min kära Agri.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-14 21:57:30 följande:
    Det är faktiskt ganska dålig upprätthållning här rent generellt.
    Jag har varit lite velig, jag vet, men det är ditt fel, så straffas skall du. Oavsett.

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-14 21:57:34 följande:
    Jaha och jag då?

Jag förtjänar också bestraffning. 
    Mina olydiga slynor till elever vill bestraffas hela helgerna, och det frivilligt !!!!!

Antingen är det fel på läroplanen. Eller också är det så rätt som helvete......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-14 22:06:10 följande:
    Varför bara helgerna?
    Du skall inte ifrågasätta så jävla mycket, du skall enbart göra som du blir tillsagd.

Men eftersom det är du som frågar, MARIA, så kan jag ju upplysa dig om att det är en skola jag driver, så i veckorna tänkte jag mig att ni faktiskt skulle ha undervisning. I geografi tex. 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-14 22:38:59 följande:
    Jag vet inte vad den heter. Overklig. Ett gäng människor i ett grottsystem och så läskiga varelser...

Jag är jääättemodig. Not. Kommer ligga vaken hela natten nu ju!
    Låter som " Grottbjörnens folk" tycker jag. Det är ingen skräckis. Egentligen.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-14 23:07:55 följande:
    Resident evil gissar jag.
    Dom är ju bra som satan, inga skräckisar.......
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-14 23:40:12 följande:
    Något säger mig att lille Birger kommer fastna halvvägs på plinten.
    Jag tror Birger Lelle får hålla flickorna med vatten. Han kommer stortrivas.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-02-15 09:50:38 följande:
    Ja precis. Som var kannibaler eller något. Riktigt usel rulle var det.

En riktigt bra skräckis (fats jag är inte så där förtjust i skräckfilmer dock) däremot är "The Ring". Den upplevde jag som riktigt läskig. Dock bara sett den amreikanska remaken och inte den japanska som lär var ännu värre.

Japaner är rätt extrema överlag när jag tänker på det. Måste vara det mest kinky landet.
    Kamikaze (神風 ) "Gudomlig vind"

Du har onekligen en poäng här, PM................!
Svar på tråden Trash-tråden