• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    och skrev 2011-11-02 18:11:10 följande:
    Eller hur.
    Du får kalla dig för "Retorix"
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-02 18:13:26 följande:
    haha vad gulligt!
    Men det var synd om honom. Jag lagade också mat men det hade jag lovat sen innan att jag skulle. Han ringde igår och sa att han var sugen på en traditionell persisk maträtt och jag lovade laga det till honom under veckan och så blev det idag. Han skickade sms och sa att han har ätit halva och jag gjorde så mycket att en hel ugnsplatta var full och var lika stor som en barg i mitten. Han är verkligen en kossa.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    Aynrand skrev 2011-11-02 18:15:14 följande:
    Du får kalla dig för "Retorix"
    Bra förslag.

Citatet var stulet, om du undrar över bilden.  
  • I Blackrose I

Vad fan är med mig? Igår var jag sugen på brysselkål som jag gik och köpte och åt ett kilo av oh nu är jag sugen på kokta majs med salt????? Jag känner inte igen mig själv.

• Ernst Hugo
    lille Birger skrev 2011-11-01 21:40:31 följande:
    Hej!

Tidigare idag hjälpes vi alla åt att tolka en bild som jag publicerade på sida 630. Vi lyckades utläsa både det ena och det andra ur bildens figurativa detaljer. Vi hade väldigt roligt.Solig
    Om du har några egna tolkningar tycker jag att du ska delge oss dem.
    Är mållös men o andra sidan sa ni det mesta som kunde sägas Förvånad
    och skrev 2011-11-01 22:20:48 följande:
    Birger: Klart jag nte är arg. Däremot trött idag, jag läser fel hela tiden.

Balou: Kul att allt är bra med dig.

Suck, jag har fastnat i en religionstråd. Helt otroligt hur puckade folk det finns. Kräks  
    Tack - hur mår du själv?
    Come on katten - det svänger ju...
  • I Blackrose I

Hej Baloou Solig

• I Blackrose I

min....

• Ernst Hugo
    I Blackrose I skrev 2011-11-02 18:22:53 följande:
    Hej Baloou Solig

Hallo Rosen

Är allt väl?  
    Come on katten - det svänger ju...
Svar på tråden Trash-tråden