• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-11-02 18:23:50 följande:
    Hallo Rosen

Är allt väl?  
    Det går. Höstlov och bägge barnen är hemma. Dom kommer inte alls överens.

Hur är det själv? Nykär?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Underbar gott. Jag har ätit så mycket idag.........
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-02 18:21:10 följande:
    Vad fan är med mig? Igår var jag sugen på brysselkål som jag gik och köpte och åt ett kilo av oh nu är jag sugen på kokta majs med salt????? Jag känner inte igen mig själv.
    prutt
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Driftwood

Vem skulle ställa upp i melodifestivalen idag med en sådan här tröja

RIP Kenta. 

• MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-11-02 18:21:10 följande:
    Vad fan är med mig? Igår var jag sugen på brysselkål som jag gik och köpte och åt ett kilo av oh nu är jag sugen på kokta majs med salt????? Jag känner inte igen mig själv.
    Förvånad
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-02 20:04:57 följande:
    prutt
    Nej, faktiskt inte.
    MrsAssault skrev 2011-11-02 23:36:57 följande:
    Förvånad
    Mmm, det är något stort fel på mig. Åt gröt!!!!!!! till frukost idag och blev sugen på välling efteråt. B bara skrattar åt mig. Dumma karln.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-03 11:59:47 följande:

Till Aynrand...
    mkt bra bild jag gillar den enormt mkt...tack
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
Svar på tråden Trash-tråden