Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-11 12:23:17 följande:
    Vad?
    Det var då fan inte snyggt, men jag är glad idag, väldans glad, fick en hälsning av min älskling, så min kära Maria, du skall få ett ett tips av mig, på ett riktigt fodral, istället för det möget du länkade till. Kommer här :

http://www.artfire.com/ext/shop/product_view/Merchanstore/4391090/Apple_iPhone_Case_-_Rammstein_Discografia_Lava_Logo_-_iPhone_4_Case/Accessories/Cases 

Visst var jag snäll nu ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-03-11 12:27:45 följande:
    Har redan funderat i de banorna. Tänkte lite nya invandringsregler, man måste typ vara snygg och välutrustad för att få uppehållstillstånd. Så har man särskilda förläggningar där de får bo i två veckor i början och bara ligga med utvalda svenskar.
    Så ditt nya parti skall bara assimilera manliga invandrare. Fan vilken diskriminering, Mrs.......

Katarina Sandström är från Somalia, och, med Annelies tillstånd bjuder jag gärna in somalier av hennes kaliber till min hölada, så skall du ha min röst 2014 får du allt tänka om .
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-11 12:39:44 följande:
    Jill Scott är min drotting och musikalisk perfektion. Hon är bäst Anton.

Ett riktigt fodral?
    Varför dras mina tankar till flames på en rosting Volvo i en byhåla i Svedala? Gärna med den där fula "no fear" dekalen i bakrutan.
    Respekt!!!    
    Jaja....

Ha en fin dag iaf, solen skiner väl på dig med. Hoppas jag. 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-03-11 11:58:05 följande:
    Jag tycker Anton och och är snåla. Ni kan väl prova på att vara lite generösa i stället. Tänk så mycket vackrare världen skulle bli.
    Va fan är det du säger, Agri,  jag är generös, se bara vad jag gjorde för Maria nyss, inte för att hon uppskattade det, den otacksamma fan, men visst var det en makalöst generös omfamning av mig.

Kom inte å påstå nåt annat....... 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-11 12:46:15 följande:
    Lite molnigt idag, men visst kikar den fram då och då.
    Hoppas den skiner på dig också Anton Solig
    Det gör den. Tack. Min kära. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-11 12:51:22 följande:
    Så ja, så ja...
    Förlåt.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-03-11 13:02:37 följande:
    Va fint BJ!!! Har ni varit på gymmet oxå?
    Du förtjänar en solig, Yoyna, det är jag helt övertygad om, dessutom har jag faktiskt varit på gymmet idag.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-03-11 13:06:00 följande:
    Det har jag inte sagt något om! Kvinorna måste vara snygga och välutrustade också. Tits n ass du vet!
    Jaja, i så fall så, men så förväntar jag mig att jag blir en av dom utvalda svenskar du snackar om, fast jag är en Dejlig Dansk i grunden. 

Annars kan du glömma min röst i valet. 
  • Anton Chigurh
    //Anton skrev 2012-03-11 21:20:02 följande:

Jaja, i så fall så, men så förväntar jag mig att jag blir en av dom utvalda svenskar du snackar om, fast jag är en Dejlig Dansk i grunden. 

Annars kan du glömma min röst i valet. 

MrsAssault skrev 2012-03-11 18:49:36 följande:
    Absolut! Alla från den här tråden får bli handläggare på mitt migrationsverk
    Handläggare !!!!!!!!!!!! ?????????????

Vad  i helvete...................Jag skall ha chefposten över fängelsehålan, och inget annat, annars kan det min själ kvitta.

Nu får du fan ta å skärpa till dig lite, Mrs, du är på god väg att bli utan min röst i valet. OCH DET VILL DU VÄL INTE  ???
Svar på tråden Trash-tråden