Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-02-12 13:23:03 följande:

Agri skrev :

Meeeeen Anton!!!!!!
    Du vet ju att det där är som att dingla med en piska framför mig!!!!
    Hur ska jag nu kunna hålla mig? Det går ju emot hela min natur.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-12 13:50:31 följande:

Yoyna skrev :
    Kram? Jag trodde det var du som kommit överrens med mig (?) om att vi nu lämnat kram-stadiet för .

Har jag missförstått något????
    Nädå, inte alls, kära Yoyna, men jag kan ju inte hälsa till samtliga fruntimmer som läser i tråden att :

"Ha en trevlig söndag, alla mina damer, och tänk på Anton. Tänk er : att Anton, och framför allt hans organ, befinner sig långt inne i er. Först mellan benen, sen i munnen. Söndagen kan inte bli trevligare än så".  

Eller det kan jag kanske !!!! ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-12 14:14:11 följande:
    Oo, nej herregud så närgången behöver du inte bli!!!   Då håller vi oss till kram från och med nu. Trots allt.
    Nu är det ju inte du som avgör det. Helt och hållet jag som håller i taktpinnen här. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-12 14:14:26 följande:
    Hej älskling Hjärta

Må din söndag bli full av internetuppkoppling.

Agri: Jag syftade på Anton. Pga honom har jag varit tvungen att radera halva min telefonbok.    
    Stabilare nu.......

Hjärta HjärtaHjärta

Så du menar att du fortfarande har halva telefonboken kvar ???

Inte bra, min kära. INTE BRA ALLS
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-02-12 14:24:17 följande:
    Rynkar på näsan  Birger vill också ha kram.
    Tror jag säkert.

Skicka ett PM till Fru Forumvärden, hon kramar dig gärna. Hälsa från Anton bara, så fixar det sig.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-02-12 14:41:07 följande:

Usch jag är så bakis idag att jag knappt ens har några snuskiga tankar kvar.

Då är det kris på riktigt. Usch.......

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-12 22:01:57 följande:
    Alltså kan någon berätta för mig vad som pågår????
    Det haglar in skamliga förslag i min inbox och jag har bara mobilhelvetet just nu.

Och "och" sötaste raring..... Jag skulle inte slå dig med baseballträet. Jag skulle göra en enbent pall av dig.
    Är det nåt som pågår ???
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-12 20:38:22 följande

Annelie skrev :
    FL är ju aptråkigt. Man får inte nominera folk till saker i trådar om de inte själva skriver i tråden.

Idiotisk regel. *surar* 
    Du får nominera mig till nåt. Om du vill. Jag är ju, som bekant, bra på väldigt mycket.

Så kanske min älskling Hjärta blir på lite bättre humör.  
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-12 22:48:16 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m63492885.html 
    DemonDemonDemonDemonDemonDemonDemonDemonDemonDemon

Det lilla livet har tagit sig friheter.

Jag föreslår att du tar ut henne i ladan och hogtiar henne i kedjor. Riktigt tunna kedjor som skär in och nyper i huden.
    Det gör jag så gärna. Väldigt gärna tom. Men jag bör kanske tala om för dig att det lilla livet kommer älska mig ännu mer efteråt än vad hon redan gör. Om det nu är möjligt.

Men självklart ställer jag upp, Agri, som alltid.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-02-12 23:02:23 följande:
    Det var alltså inte mitt fel utan Antons? Eller hur?
    Det där kommer du få sota för. Sanna mina ord.........
Svar på tråden Trash-tråden