Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-02-11 21:59:03 följande:
    Anton, ta inte illa upp! Det är nyttigt att bejaka även dina feminina sidor!
    Anton har inga feminina sidor. Har aldrig haft. Kommer aldrig å ha.

SKÅL Mrs, SKÅL........

Hoppas nu för helfvete att det är dansk öl du dricker. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-11 22:21:06 följande:
    Anton, sluta. Du behöver inte spela macho här, vi uppskattar dig precis som du är! (notera pussen och att den var specifikt till dig)
    Nu börjar det likna nåt, du har varit en aning snål mot mig tidigare. Det skall jag bara be å få tala om..........
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-11 22:55:13 följande:
    Klart jag är en ordentlig tjej. Nallen ska nog få vad han förtjänar BJ!

Och, tack för tipset!

Anton: Nej, jag har inte varit snål. Jag har varit restriktiv. Det beroende på att jag inte är speciellt bekant med dig. Jag pussar inte främlingar. Som om du vill ha fler får du anstränga dig lite!
    Det var det jävligaste, jag är väl för fan ingen främling. Du kan både pussa och knulla mig, så väl känner vi varann. Definitivt.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-11 23:11:20 följande:
    oj... Svär du åt mig Anton??? Nä, jag känner dig nog inte tillräckligt. Är lite rädd nu om jag ska vara ärlig.
    Rädd !!!  Varför då ???
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-11 23:18:04 följande:
    Men jo, Anton jag tycker nog att vi är lite främlingar. Jag vet inte så mycket om dig nämligen.
    Du vet vad du behöver veta.....
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-02-12 09:04:32 följande:
    Okej Anton, då säger vi så!
    {#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-12 10:35:18 följande:
    Ja jösses! Såg det nu också.
    Tragiskt men på något vis inte helt oväntat.
    Verkligen inte, tråkigt när artister/skådespelare inte kan hantera framgång. Mycket tråkigt.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-02-12 10:27:22 följande:

Agri skrev :
    Vem syftar du på nu?
    Det var inte dig, Agri, var inte orolig.......
  • Anton Chigurh

Och så vill jag passa på att önska alla mina fans, alla mina vänner här, och alla mina älsklingar.....en riktigt härlig söndag.

Och såklart ett  Hjärta  till min egen lilla goding. Puss.

Kram till er alla från //Anton

• Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-02-12 10:46:13 följande:

Anton  skrev :
    Och så vill jag passa på att önska alla mina fans, alla mina vänner här, och alla mina älsklingar.....en riktigt härlig söndag.

Och såklart ett  Hjärta  till min egen lilla goding. Puss.

Kram till er alla från //Anton. 
    Correction :

Kramar till alla utan kuk. Ni andra får en kamratlig klapp på axeln. Annelie höll mig uppe  inatt, jag förutsåg inte återverkningen av ett dylikt uttalande. Vilket jag borde gjort. Annelies fel, således.

Och inga spydiga kommentarer nu. Om inte ni vill ha stjärnor i Antons svarta protokoll. Och det vill ni inte. Tro mig.

Ha nu en fortsatt trevlig söndag.

Svar på tråden Trash-tråden