Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-12-04 10:10:39 följande:
    knappast
    Dito...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-04 10:17:28 följande:
    Det är han och en sympatisk person det lilla jag sett. Han har humor och en skön självdistans. Jag har druckit sprit med honom en gång i tiden (inte som partimedlem eller sympatisör, tillfället hade dock med ND att göra). Borde väl ge mig lite cred bland SD:arna .
    Haha ja det där förtjänar en ryggdunk från typ Åkesson PM.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Jaha här har ni varit duktiga...fast lite mer action hade ju varit trevligt. Finns det inget att tjafsa om eller ska vi alla kramas?

Gillar din lista Kakaa, men jag har tyvärr ingen koll alls bortom typ...Stålmannen och knappt ens det. 
    Aynrand, Helgonet? Mmm... 

• Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-12-05 16:22:02 följande:
    Googla min skönhet.. 
    helgo.net/templar/

Detta?
    Aynrand är SÅ mycket snyggare.
    Men ja, han gillar snabba motorcyklar och kallar mig snygging  
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-12-05 16:22:35 följande:

Detta är Modesty Blaise
    Ptja varför inte...
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-05 16:29:16 följande:
    Vi kramaz och myser .

Du skall vara väldigt nöjd med din nominering. Modesty Blaise är typ den läckraste seriehjältinnan. Oftast lite naket ritad också (iaf av vissa av tecknarna). Tror jag tom har dragit en handtralla till de bilderna som ung (det här var alltså innan man hade en dator i varje hem och kunde se på valfri porr när man ville. Enkla bilder och god fantasi fick vi nöja oss med!).
    Kjamaz menar du...kjamaz och myzej.

Haha ja jag är nöjd...
    Jag brukade bli lite kåt av bilder och artiklar om sex och samlevnad i tidningen "I Form" som mina föräldrar läste. Jag brukade klippa ur bilder därifrån. Man tar vad man har liksom. Men då var jag uuuung. Sedan snattade jag en porrtidning från en kiosk en gång, det var en bra dag...
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-12-05 16:37:08 följande:
    nu var det inte utseenden jag går efter.. jag ser inte ut som herman hedning?!
    Haha ok, berätta varför Aynrand blev Helgonet då!

Det är sant, du är söt. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-12-05 16:45:05 följande:
    För att det passar.. jag sa ju att jag bara tänkt på det i tio min.. det var ju inte direkt ubergenomtänkt.. :< FÖRLÅT DÅÅ!!!! 

*sitter och tjurar bakom blomkrukan* 
    Men jag menar det ju på ett snällt sätt!
    Genuin nyfikenhet.

Kom fram och blotta dina tankegångar nu. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-12-05 16:48:13 följande:
    Du vill veta hemligheten bakom mina tankegångar? Enkelt..

Dom finns inte..

SJ ab  blir baJS baklänges, det stämmer. logiskt.
    Haha!

Aynrand skulle nog hålla med om det just nu när han sitter på tåget. Måste nog ringa bara för att berätta det

Förresten - då kan jag ju inte längre vara smickrad över Modesty Blaise.
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-12-05 17:16:03 följande:

Hmm litet huvud stor kropp?
Svar på tråden Trash-tråden