Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-11-30 08:59:47 följande:
    Vi är mer kompisar än pappa-dotter.. Jag växte aldrig upp med honom :)
    Ah
    Det kanske underlättar vad gäller att kunna prata om analsex och kukstorlek. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-30 09:04:35 följande:
    Det är inte det enda vi pratar om.. faktiskt.. Min pappa älskar att baka och laga mat  vilket är gemensamt intresse och sedan så är han jultokig och gör världens godaste sill.. 

Om jag skall beskriva min pappa med tre ord blir det nog Kaffedrickande, snusande skäggig .. jag uppfyller 2/3

Jag trimmar mitt skägg för bra..

Han är min hero. 
    Det låter väldigt gulligt på riktigt
    Goda relationer till föräldrar är värt mer än man kan tro. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-30 10:41:32 följande:
    "En annan fundering är hur det känns för er män att ta en kvinna i röven?" 
    Skönt.  

"Vad är skillnaden mot fittan? "
    Same but different. Känns annorlunda. Kanske inte direkt trängre mer än vid ingången men det spänner åt om huden på ett annat sätt som ger en annorlunda känsla. 

Tänk om hon skitit grovkornigt innan och inte lyckats tvätta rent helt, river det till då?
    Är lyckligtvis omedveten om det.

Sedan kan en man vispa grädde med kuken?  och det blir sådär fint och fluffigt?
    Kan man nog men man blir lite trött av det. Men kanske skall göra det nästa gång jag skall bjuda på grädde till kladdkakan. Det är dock bättre att använda elvispen till grädden och kuken till fittan än att göra tvärtom.

Om man silvertejpar en penis med stånd fastnar förhuden då i tejpen när den slaknar?
    Är inte så pigg på att testa men det skulle jag tro. 

Och hur ser det ut om förhuden sitter som vid stånd och kuken skrumpnar ihop?! :O 
    Nu börjar frågorna bli lite konstiga. SNOPPAR SKALL INTE SILVERTEJPAS FÖR DET FÖRSTA!!! Hur sitter förhuden då menar du?  I tillbakafällt läge och blottat ollon? Ja så borde det väl se ut då med ja.
    Neeej hon menar tvärtom.
    Man tejpar upp förhuden, till t ex magen, och sedan, när kuken mjuknar, sitter förhuden kvar då och kuken kryper ihop inne i förhuden som blott blir en påse? 
  • Nice Girl Wrong Place

Vet inte vad "hela Sverige bakar" är men hoppas du kommer med!

Själv måste jag ha vin idag. Möjligtvis till varje pris.
    Och jag saknar Aynrand!

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-30 13:31:21 följande:

Har lite svårt att visualiserar eller rättare sagt har en motvilja att göra det tror jag . Framförallt förstår jag inte vitsen. Det är nog så illa att en kvinna ens funderat kring saken. Men att även du direkt kopplar måste vara ett tecken på någon vanligt förekommande tanke bland kvinnor.

Bäst att se till att det inte finns någon silvertejp i närheten av sängkammaren.
    Haha...

Ibland finns det ingen vits.
    Ibland bara tänker man saker, funderar över saker, helt utan vits, mening eller ens vilja att verkligen på riktigt veta.
    Varför man gör så vet jag inte. Livlig fantasi?
    Män är likadana, iaf Aynrand, han är ännu värre. Just denna tanke skulle nog aldrig slå honom dock.

Jag kopplar nog inte för att jag är kvinna, utan för att min fantasi är ganska gränslös. I tanken går jag nästan överallt.
    Dessutom förklarade Kakaa väldigt pedagogiskt. 
  • Nice Girl Wrong Place

Haha PM, det kan jag förstå.
    På Läderverkstan i Sthlm jobbar en mkt söt gayman som har visat mig hemska saker. Något som närmast kan liknas vid en vinöppnare, i metall, med "skruvarna". Han frågade med lysande ögon om jag kunde gissa vad dessa leksaker är till för. Jag anade men ville inte, vågade inte gissa.
    Då får jag en detaljerad beskrivning av hur män (vissa) njuter av att få dessa tortyrredskap införda i...ja du kan gissa resten.

Till och med jag knep instinktivt med benen och snyftade.

Svar på tråden Trash-tråden