Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-12-05 18:49:20 följande:
    Sorry jag har ännu inte lärt mig FL-språket .

En sån snuskig liten flicka du var då. Satte du in de bilderna i en klippbok sedan? "NGs lilla snuskbok"

Haha nej men en period försökte jag mig på att rita min egen porr.

Nöden har ingen lag. 

*Porrskadad* 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-05 20:57:16 följande:
    Haha avancerat. Själv är jag usel på att rita och mina streckgubbar är inte så upphetsande .

Fast jag brukade rita kukar (klart enklare än att rita nakna flickor som man fö inte hade sett så mycket av)  iof. Jag och en kompis lyckades åstadkomma att vi hade extra sexualundervisning i mellanstadiet för att han och jag satt och ritade kukar på varandras bänkar. Fröken tyckte det skulle avdramatisera vår skeva syn på det hela (FAIL).

Ja alltså jag ritade jättefult. Men det var perversiteten som lockade.

Jag läste "i mellanstadiet satt han och jag och ritade på varandras kukar"  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-05 21:17:48 följande:
    Haha det hade ju varit lite avancerat.

Vad ritade du för perversa motiv då?
    Det tror jag inte att jag berättar.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-12-06 08:46:18 följande:
    Hej alla trashare
    hur mår ni?
    Hej Aynrand!
    Jag saknar dig  
  • Nice Girl Wrong Place

Och godmorgon!

• Nice Girl Wrong Place

Jag kände mig godhjärtad i morse och skänkte 20 hela kronor till ett mycket coolt projekt (tycker jag).
    www.hungerprojektet.se

Då fick jag ett så gulligt tack-sms!

Jag är underbar!!!

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-07 15:21:25 följande:
    Dagens visdomsord:
    Jag måste vara den enda människan på jorden som aldrig varit bakis och kåt.
    Alltså de extremt få gånger jag ens varit bakfull har jag inte ens velat ta mig ur sängen. Jag vill veta hur det känns, det där som alla pratar om "bakis-kåt".

Och bakfull är ett kul ord.  
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-12-07 15:27:35 följande:

Nu då?
    Alltså det ser ut som om han knullar sjödraken i nacken.
Svar på tråden Trash-tråden