Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

och skrev 2011-12-12 18:08:40 följande:
    Det tror du bara. Efter några månader kommer de sitta i soffan på sina breda, fläskiga rumpor och skicka iväg dig ut i köket för att ordna med käk.
    Jag skulle kanske kunna laga något i en situation där flickvännens rumpa riskerar att förminskas. Men då behöver det givetvis inte vara något gott. Räcker kanske med att hon tar några klunkar rapsolja.
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-12 18:08:40 följande:
    Det tror du bara. Efter några månader kommer de sitta i soffan och skicka iväg dig ut i köket för att ordna med käk.
    Massera är jag dock bra på. Är det skönt att få massage på fötterna och vristerna efter en heldag i högklackat?

• lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-12 21:20:56 följande:
    nej tack BJ
    Du känner dig hotad av tjejerna med perfekta kroppar som jag laddar upp. Tungan ute
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2011-12-12 21:54:18 följande:
    Äh då börjar han ju vråla á la Hasse och Tage: "klä på dej, klä på dej!!!"
    Läckert när en make beordrar sin nakna fru att klä på sig. Drömmer
  • lille Birger

Blir ni som varit i den här tråden ett tag chockade om det kommer fram att Birger Jarl egentligen är en kvinna som råkat välja fel kön när hon startade sitt FL konto?

• lille Birger
    och skrev 2011-12-12 23:23:02 följande:
    Aha. Du är själv lite mullig, och försöker förändra attityden gentemot mulliga tjejer så du själv ska få dejter?
    Nu tänkte du exakt lika som mig!
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-12 23:30:13 följande:
    Så du kommer sluta med dina fina bilder nu?
    Va?   NEJ!!!  Det kommer jag inte, tvärtom.
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-13 00:19:13 följande:
    Har någon av bilderna varit på dig själv?
    Det minns jag faktiskt inte.
  • lille Birger

Hallå!

Jag undrar en sak. Om jag har samlag med en tjej som blir gravid och jag väljer att behålla barnet, hur mycket pengar kan jag få av henne då?

Svar på tråden Trash-tråden