Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

och skrev 2011-12-14 22:11:43 följande:
    usch fransmän är värst, kinky och de har riktigt fula namn och springer omkring och äter saker som inte borde ätas alls.
    Jag hade skyddat geten från Ayrand, eller iaf försökt, men förmodligen misslyckats och blivit skadad på kuppen.
    Aynrand skrev 2011-12-14 22:04:02 följande:
    var är resten av kvinnan?
    Hon är naken.
  • lille Birger

Det är tydligen familjefest på McDonalds på Lördag. Man kan få bli målad i ansiktet till en tiger om man vill.

• lille Birger

Jag kommer tjata på min mamma att vi ska åka till McDonalds och bli målade som tigrar ändå tills hon ger med sig. Tungan ute

• lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-15 10:24:58 följande:
    nope inflammation i bihålan och käke...svullen och trött, hoppas det blir bättre imorgon
    Då kanske Birger kan få dig på lite bättre humör genom att visa några snygga bilder. Glad
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-15 12:27:16 följande:
    Jag fann en ganska sexig typ facesitting bild, på en dominant kvinna och en undergiven man. Men vill inte posta i tråden, den var lite för sexuell...
    Jag hittade också en sån bild nyligen. På min bild hade kvinnan en klänning som var uppdragen över midjan.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-15 12:27:16 följande:
    Jag fann en ganska sexig typ facesitting bild, på en dominant kvinna och en undergiven man. Men vill inte posta i tråden, den var lite för sexuell...
    Du kan posta den i starka bilder om du vill. Du har min tillåtelse till det.
  • lille Birger
    Kattdamen skrev 2011-12-15 13:43:44 följande:
    Det brinner!

Eller brann iaf.
    Oj, vad läskigt.
  • lille Birger

Den där bilden brukar få mig på bättre humör t ex när jag är ledsen.
  • lille Birger

Min mamma är en riktig godisgris, hon brukar ofta smyga in på mitt rum och ta det godiset som jag har sparat från Lördagen, för att jag ska kunna äta när jag blir sugen. Sen när jag kommer hem från skolan och har sett fram emot godiset under hela vägen hem blir jag besviken när det är borta. Förvånad

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-15 18:39:40 följande:
    Annars funkar kanske dessa;

Vart köper jag de där?
Svar på tråden Trash-tråden