Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-12-16 11:34:42 följande:
    jag har ingen anorektisk ideal, kvinnan/tjejen på bilden är inte slank utan normalviktig i det lite övre skalan helt enkelt.....och sexig.

Hur är det med dig idag......skall grabben komma ut eller har han bestämt sig för att bo kvar hos mamma ett tag till?
    Hon är definitivt smal, men possitionen gör väl att hon ser lite tjockare ut?

Där har du en rund tjej.

• lille Birger

Jag tycker faktiskt att den runda tjejen är snyggare än den smala med gröna stringtrosan. Den runda ser mer sund och naturlig ut, en tjej med båda fötterna på jorden helt enkelt, som vet vad hon vill, samt har en högskoleutbildning.  Stadig tjej.

• lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-16 11:46:09 följande:
    skulle du räkna fram en BMI för henne så är jag övertygad att hon skulle ligga  övre klassen för det som anses normal eller nyttig för hennes längd.
    Nja, MrsAssault och jag tror inte på det. Vi tror att hon ligger i ett undre skikt.
  • lille Birger

Det är en kvinna(?) som håller på att försöka läxa upp NG i en annan tråd just nu. Tyst

• lille Birger

Mamma och jag ska åka till McDonalds på Lördag, nu när hon har lovad det finns det ingen återvändo.

• lille Birger
    lille Birger skrev 2011-12-16 13:05:01 följande:
    Mamma och jag ska åka till McDonalds på Lördag, nu när hon har lovad det finns det ingen återvändo.
    lovat Skäms
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-12-16 13:28:38 följande:
    Åh vad gott. Fast Burger king är bättre än mcd tycker jag
    Fast nu på lördag kan man få bli ansiktsmålad till en tiger på McDonalds. Det kan man inte på Birger Kung.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-12-16 13:28:38 följande:
    Åh vad gott. Fast Burger king är bättre än mcd tycker jag
    Du kan få följa med till McDonalds om du vill, mamma sa att jag fick ta med en kompis om jag ville.
  • lille Birger

Hon skulle kunna göra en rosett eller något av det överflödiga snöret som hänger ned på sidan.
Svar på tråden Trash-tråden