Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Ja TM!
    Alla de där männen har fin näsa. Det gör ingenting om den är lite böjd heller, den behöver inte vara jätterak liksom, eller om typ nästippen har en böj åt rätt håll (neråt) allt sådant funkar...
    Och det gör ingenting om näsborrarna har "volym" eller lite bredd

Åååh manliga näsor...

• Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-01-04 18:00:06 följande:
    NG

Glömde säga att jag träffade Velour idag och hon hälsade till dig.   
    Åh gjorde du!?
    Hade ni det trevligt? Den söta lilla saken  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-01-05 11:05:35 följande:
    Ja, så här skrev hon om vår dejt i min tråd. Jag är för övrigt helt förälskad i hennes ögon. Hon har gulbruna ögon. Typ honungsfärgad. GAAAH.

"Träffade Rose idag *skryt skryt* En sån fin och, på alla sätt, generös tjej som har så härliga synpunkter på mycket! Vi möttes upp i t-centralen och åkte tillsammans till Kista centrum där hon bjöd mig på lunch Skäms Sen tog vi en promenad till Husby där vi fikade på typ stans bästa fik (persiskt såklart). Och även Rose har jättevackra ögon. Just so you know så ni inte tappar koncentrationen om ni träffar henne {#emotions_dlg.flower}"
    Åh Husby haha...där har jag käkat lunch några gånger av konstiga anledningar.
    Men vad kul att ni hade trevligt {#emotions_dlg.flower} 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2013-01-05 11:05:39 följande:
    Tack söta Rosen.
    Vad det gäller bilder på män är jag tveklöst inne på samma typ av män som NG.
    Men dina bröst piggade ju upp.
    Tack, jag har ganska bra smak ja Skål
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-01-05 11:14:48 följande:
    Var i husby har du käkat lunch? Obestämd Finns ju bara en massa skumma kurd/somalieställen som är fullproppad med allah,wallah,ballah,yallah-gänget....
    Ja precis. Men jag är inte på något sätt obekant med sådana ställen haha...
    Det finns två pizzerior precis vid t-baneuppgången typ. En av dessa. Den var ganska tom, allah walllah ballah yallah mashallah-gänget verkade mest hänga på den allra närmast t-baneuppgången.
    Jag skulle till ett möte på en skola i närheten, åkte inte till Husby för de fina lunchställenas skull haha... 
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2013-01-05 11:19:24 följande:
    Haha, jag har också ätit lunch i Husby. Persisk fö.
    It's a sign!

Du, jag och Rosen ska luncha i Husby. 
  • Nice Girl Wrong Place
    I Rose I skrev 2013-01-05 11:21:58 följande:
    Aha, på så sätt. Du menar pizzerian till höger efter ICA-butiken innan bron till "fina" inköpslägenheterna. Kan varenda milimeter av Husby. Då när jag bodde där så var stället det bästa som någonsin hänt mig under mina 23år i Sverige. Jag stortrivdes men nu är det bara så .......sorgligt.
    Jag minns faktiskt inte, men det var inte den som låg vid det lilla "torget" liksom. Den låg mer runt ett hörn.
    Det var snart 1 år sedan.

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2013-01-05 13:04:58 följande:
    Om nu NG postar en Jill Scott-länk, PM drar ett plumpt skämt, Aynrand säger att han är analkåt, Anton kursiverar sönder ett helt inlägg och och förolämpar mig så är jag helt hemma.

You love me especially different every time 
    You keep me on my feet happily excited 
    By your cologne, your hands, your smile, your intelligence 
    You woo me, you court me, you tease me, you please me 
    You school me, give me some things to think about 
    Ignite me, you invite me, you co-write me, you love me, you like me...

Svar på tråden Trash-tråden