Trash-tråden
Och jag kan som säker källa tala om för dig (Agri) att A har varit lite kåt åtminstone en gång idag.
Så allt är i sin ordning
Och jag kan som säker källa tala om för dig (Agri) att A har varit lite kåt åtminstone en gång idag.
Så allt är i sin ordning
Haha det känns som om vi diskuterat prislappar under skor tidigare Aynrand...
Minns inte varför...
Jag tycker att det går utför med tråden...

Haha jag är sååå dålig på män och utseende Rose. Jag har på riktigt jättesvårt för att plocka en man ur ett sammanhang och säga att han är snygg. Jag bara måste veta mer. Typ hur han för sig, hur han ler, rör sig, allt sådant. Och muskler gör tyvärr ganska lite för mig. Visst en man bör inte ha värsta ölmagen, men han får gärna vara vältränad men utan biffiga muskler, föredrar nog ganska slanka men starka män.
Och snygg näsa då. Gärna mörka drag, svårt för blonda män med blå ögon. Mörkhåriga med blå ögon funkar dock.
Sedan måste han klä sig snyggt och vara smart och viktigast av allt måste han brinna för något. Finns inget värre än människor utan passion.
Så utseendet är ganska ointressant. Andre Benjamin är en man jag tycker är helt galet attraktiv. Snygg, kreativ och annorlunda.
Men sedan känner jag ju män som inte alls ser ut som honom och ändå är så otroligt attraktiva så jag vet inte ens vad min smak är...
Men om vi snackar kändisar;
Johnny Depp är snygg.
Andre Benjamin är snygg.
Breiviks advokat vars namn jag glömmer är snygg (Geir?)
Och dessa män är totalt olika varandra i det mesta haha...
Haha jag veeet Rose men det är ju det jag säger. Jag är så torr att jag har svårt att "bara" se utseende. Jättesvårt att förklara men det är på riktigt svårt för mig att avgöra om en man är fysiskt attraktiv. Det blir oftast bara en känsla av "ptja...".
Vilket sammanträffande att du frågar Monsieur!
Jag kan svaret på dagens fråga. Men avvaktar lite.