Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Mrs, jag vet - det skulle vara alldeles alldeles underbart!!!

Ja, om det inte vore för att jag haft samma nick i alla år här på FL å på andra ställen innan det så skulle jag absolut byta.

• Yoyna

Grattis på födelsedagen Mrs!!!! Önskar dig en vacker dag med mycket kärlek, tårta å trevliga överaskningar!

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-27 12:49:57 följande:
    Eller är det bar en optisk illusion för att magen är så stor??

Hahaha!
  • Yoyna

Har varit med mina barn på brankårens dag nu på förmiddagen. Vet inte om det var barnen eller brandmännen som var mest entusiastiska!

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 10:15:26 följande:
    Vill ni veta något? Jag har gjort bort mig totalt. För en stund sen så fick jag snusk-sms från K. Jag läste men hann inte svara. Nån minut senare när jag kunde svara så skickade jag till fel nummer. Jag skäms något oerhört just nu och skulle helst av allt vilja gräva ner mig. Vår personalansvarig heter Kristian och jag skickade fel till honom. Skäms

Hehehe... Kan inte låta bli att garva lite... Rose - kontorets snuskis. Tänk om han går till chefen å berättar!
  • Yoyna

God kväll!

Men och, ibland är man värd att få göra ingenting en dag! Hur gamla är dina barn?

• Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-27 19:56:12 följande:

Min dotter är bäst

Hon är sur på en fritidspedagog som verkar vara en riktigt sur pedagog som bara skriker på barnen hela tiden (antagligen sönderstressad och missnöjd med sitt jobb) och hon har verkligen tillbringat den senaste timmen med att tala om för mig hur elak den här kvinnan är.
    Sedan hämtar hon FN's barnkonvention, läser och kryssar för de artiklar som kan hjälpa henne i kampen mot att fälla den här fritidspedagogen (för något...) hahaha...
    Hon har nu skrivit ner några och ska göra en tavla av dessa tydligen, att sätta upp på fritids. 

That's my girl!!! Hjärta    
    Sådan mor sådan dotter?

Fan va härligt av henne!  
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-27 19:05:51 följande:
    Helt rätt. Solig

Dom är 6 och 8 år.

Och jag har säkert hundra tulpanlökar som aldrig kom i jorden.   
    Bra åldrar?  6-åring har jag ju men 8-åring verkar svårt!

Oh, ambitiöst - tulpanlökar! Snacka om vuxenpoäng!  
  • Yoyna
    Driftwood skrev 2011-09-27 20:33:26 följande:
    Du har inte läst Don Quijote som godnattsaga för henne eller hur?

Hehe, jag sjunger Afzeliuslåtar som godnattsånger för min dotter!
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-27 20:25:50 följande:
    Sexåringar är gulliga men stökiga. Jag plockar använda strumpor och disk överallt i huset, och letar efter försvunna skor under soffan osv. Men tämligen smärtfritt ändå. Lite längre fram börjar de existentiella frågorna dyka upp, och kompispåverkan i form av ett outtröttligt begär efter dyra saker är betydligt mer tröttsamt. Dessutom blir det andra konflikter mellan barnen i klassen, och där är det inte helt enkelt som förälder att veta hur man ska agera.

Ja, jag är egentligen en gammal tant. Jag har en jättefin trädgård, en söt katt och kan koka sylt.  

Skönt att höra att stökigheten har med åldern att göra!!! Jag blir galen! Mm, det är såna frågor jag oroar mig för. Speciellt med tjejer känns det som att det kan bli så himla jobbigt med utseendefixering och annat

Haha, jag gillar tanter!  
Svar på tråden Trash-tråden