Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

NG tillbaka

Hon mår ok tack. Jag fasar lite för måndag då de ska dra armen rätt och gipsa ordentligt, är rädd att det ska bli jobbigt för henne

Gör du nått kul? Jag kollar på mamma Mia på tv!

• Yoyna

NG, ah låter skönt å gott med vin! Jag är rätt bra på det under sommaren men nu verkar det som att jag håller på att torka ut... Måste åtgärdas!

Underbara inslag låter fantastiskt!

Ja, hon är sex år.

Imorn kommer mina svärföräldrar hit, min man jobbar hela dagen så då får jag å barnen lite sällskap, skönt!

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-24 23:02:30 följande:
    Imorrn kommer papi heeeeeeeeeem om han inte missar flyget förstås. Inte helt omöjligt och det vore int eförsta gången

Hoppas ni får en härlig dag tillsammans!!! Hjärta
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-09-24 23:36:01 följande:
    Har du trevliga svärföräldrar?
    Ja tack, de är helt fantastiska. Ställer alltid upp och ungarna älskar dom! Jag kunde inte ha fått bättre svärföräldrar. {#emotions_dlg.flower}
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-25 00:21:52 följande:
    Idag har jag lärt mig att man inte behöver diskutera med rasister för att bli trött på mänskligheten haha

Nej, gud nej! Det finns en hel massa idioter därute...
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-09-25 16:44:15 följande:
    Men gör inte det ont? Gråter

Smärta är bara svaghet som lämnar kroppen! {#emotions_dlg.djavulsk}

• Yoyna
    och skrev 2011-09-25 15:34:54 följande:
    Som jag har sagt tidigare, graviditeten är den enkla biten.

Nej, men man ska räcka till också, och känna att man är en bra förälder. 

Å va jag håller med! Men jag tycker inte att graviditeten är jättelätt, lite för lång väntan. Skulle däremot gärna föda några till men är väldigt medveten om att jag inte skulle räcka till och vara en bra förälder till fler.
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-09-25 17:04:38 följande:
    Okej, men jag menar kan inte brösten ta allvarlig skada?

Ah, du tänker så...

Brösten är ju i huvudsak uppbyggda av fett och mjölkkörtlar. När en kvinna inte ammar finns ju de körtlarna men jag tror inte att de tex skulle kunna gå sönder. I samband med amning kan ju mjölkgpngar täppas igen och ge upphov till inflammtioner och i värsta fall bölder.

Slag mot brösten tror jag inte är så farligt egentligen, värre då med slag mot mage och rygg där organ ligger relativt oskyddade under. Extremt våld mot brösten/bröstkorg skulle kunna knäcka några revben och på det viset orsaka skada. Brösten är ju en "mjukdel". Men jag vet inte, det här var bara fria spekulationer!    
Svar på tråden Trash-tråden