Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Annelie skrev 2012-03-23 23:24:53 följande:
    Yoyna, visst har jag gjort en väldigt god sak för dig i dagarna. Till exempel!

Så snart jag lyckas koppla in minnet kommer jag att göra Anton glad med, och det räknas som en god sak. 

Förlåt Anton, jag glömde visst.  
    Aaah, nu fattar jag. Sirap i hjärnhalvorna i kväll. 

JÄVLA SLYNA !!!

Skäms...... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-03-23 23:48:50 följande:
    Älskade Anton, du tänker faktiskt fel här.
    Kan det va möjligt !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-03-23 23:49:55 följande:
    Kan det va möjligt !!!
    Jaja, kall Sirap rinner sakta, har jag fel tänker jag iaf  inte be om ursäkt för det, och straffet får du ta i vanlig ordning oavsett vems felet är. Bara så du vet.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-03-23 23:58:47 följande:
    Du är alltid så rättvis Anton.

Har jag sagt att jag älskar dig idag? Hjärta
    Du har ju faktiskt INTE DET, så det var fan i mej på tiden.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-03-24 17:36:51 följande:

" target="_blank">

Lovande. Mycket lovande. 

Tack för tipset Mrs. Solig 
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-03-25 11:18:58 följande:
    Min man är med
    Intressant, som vadå ???
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-03-25 11:57:41 följande:
    Han är en av the seven soldiers, Hilow, man ser inte så mkt av honom i trailern men han är den svarta killen i svart linne som svishar förbi ibland

Alltså jag är galet stolt! Hoppas hoppas hoppas de får ordning på finansieringen så de kan göra hela serien.
    Fan va skoj när någon jag "känner" är med, skall hålla korpgluggarna öppna.

Vet du mer exakt när den börjar visas, i Sverige elr USA ? 
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-03-26 20:46:25 följande:
    Det var en spännande variation på ett klassiskt stycke

Här är en annan jazzig som bygger på Bach

" target="_blank">

Skall jag uttrycka mig diplomatiskt, så var det här inte riktigt min stil. Vad jag tycker om Jazz gör sig dåligt i både text och tal, folk som av någon underlig anledning faktiskt gillar Jazz kan bli förbenade, , DW, eftersom du verkar va en gemytlig mänska säger jag kort och gott :

Tack för länken. Den var......annorlunda, och Diana var ju rätt snygg.

Ha en bra dag, DW. Glad 
  • Anton Chigurh
    orpon skrev 2012-03-27 21:35:40 följande:

Tjena B !

Bytt fokus ??? 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-27 21:43:01 följande:
    Det är inte B.
    Varför tror du att alla är BJ? 
    Jag tror inte att du är BJ. Tex !!!

Va lite snäll nu, Maria, jag har för i helfvete nominerat dig till FL's smartaste, så du skall va utomordentlig snäll mot mig resten av året. Bara så du vet.

Ber jag om nåt, så lyder du. Inga protester. Alls...... 
Svar på tråden Trash-tråden