Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Fan jag kommer få psykbryt snart av att vara hemma.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-12 13:45:36 följande:
    La in en jag med, bara att konstatera att vi har olika tjejsmak!
    Du gillar ljushåriga. Det gör inte jag men alla är vi olika.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-12 13:57:42 följande:
    Jag gillar iofs mörkhåriga oxå men om jag verkligen verkligen måste välja rent utseendemässigt (vilket jag sällan gör annars) så måste jag välja blont. 

Ja men verkligen tur att vi är olika så vi slipper slåss om samma!   
    Men blondiner är så långt ifrån vad jag identifierar mig med så jag är helt neutral när jag ser en.

Eller hur?
  • I Blackrose I

Nu ska jag gå och lägga mig en stund. Blir galen av att inte ha något att göra. Grrrrrrrrrrrr.

C u.

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-12 14:09:10 följande:
    Hmm... Men jag kan ju verkligen inte säga att jag identifierar mig med blonda heller. Det handlar inte om det för min del tror jag. Eller så kanske det handlar om att jag inte tycker om mitt eget utseende och därför väljer en motsats... (analysera mera...)
    Vill du det?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-12 15:43:05 följande:
    Nä, knappast här.
    Jag analyserar endast i slutna rum   
    Vad bra att jag frågade innan jag skrev ett långt inlägg.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-10-12 16:30:39 följande:
    Min mamma och min moster blev typ upprörda över att jag hade handduken "som en tjej", alltså uppe i armhålorna istället för vid midjan.
    Frågar av ren nyfikenhet. Har du någon gång dragits till en kille sexuellt?

*Tar skydd ifall du tar illa upp*
  • I Blackrose I
    straight arrow skrev 2011-10-12 19:42:29 följande:
    Kan du inte hoppa på något slags volontärarbete under tiden tills ni flyttar? Stadsmissionen, Frälsis, äldrevården... något som ger dig nåt att göra på dagarna?
    Jag måste verkligen hitta på något att göra på dagarna. Har en kompis som äger en butik. Tänkte prata med honom och se om jag kan få stå där några timmar per vecka så jag åtminstone får komma ut och träffa lite folk.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-10-12 18:53:50 följande:
    Vad har det att göra med hur man har handduken? Rynkar på näsan
    Det var dumt av mig att säga så. Totalt onödigt. Sorry. Skyller på att jag har mens.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-10-12 20:41:17 följande:
    Några MÅNADER!!!! Säg inte så det är ju evigheter Gråter

Har inte varit utan sex längre än en månad sen jag blev av med oskulden.. och då var det okej eftersom jag åt minipiller som tog bort all lust så jag led liksom inte av det hahaha
    Det blir ju några månader. Förlåt. Visst föder du i december? Du får nog vänta med att ha sex i nån dag/vecka så att du har läkt ihop ordentlig annars skadar du dig om du kör på direkt efter. Dessutom kommer du inte tänka på sex efter förlossningen. Det lovar jag dig. Du kommer vara så upptagen med bebisen att du inte ens kommer ha tid att gå på toa i lugn och ro än mindre ha sex.
Svar på tråden Trash-tråden