Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-10-13 14:33:57 följande:
    kan din man göra något kanske?
    Strilisering har jag faktiskt kommit med förslag till honom. Det var inte så lyckad.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-13 14:35:55 följande:
    Så, våra råd är analsex, oralsex och kondom vid vaginalsex

Minipiller?
    Eller så kan man spruta utanför (läs mun) när man är på väg att komma vilket har funkar hittils men jag vet inte. Jag har börjat bli skiträdd för att bli gravid.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-13 14:43:32 följande:
    du menar en kuk bild eller?
    Drömmer Ja.
  • I Blackrose I

Nej, jag ska gå och lägga mig en stund. Jag är grinig.

• I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-13 14:52:43 följande:
    då blir jag sparkad ut ur FL...inte bra..ni skulle sakna mig...tror jag i alla fall ;)
    Jodå, jag skulle sakna dig. Du är ju faktiskt en av dom få man kan växla mellan kommunismdiskussion och knulldiskussion. Kyss
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-10-13 17:02:05 följande:
    Vissa män kanske gör så.
    Har du aldrig varit med någon kille som klätt på dig?
    Nej, faktiskt inte när jag tänker efter.
  • I Blackrose I

Nu har jag dötråkigt. I princip alla diskussioner jag är aktiv i har dött. Tips? Någon?

• I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-10-13 23:31:43 följande:
    Du kan reta mig för att jag är feminin om du vill.
    Jag hoppas du inte tar illa upp av det jag skriver till dig. Säg isåfall till så slutar jag. Jag älskar att retas men är det inte okej för dig så slutar jag. Nalle
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-14 09:32:55 följande:
    starta en ny tråd om:
    1- invandring, bra eller anus
    2- integration, invandrare bara kostar pengar, vad tycker ni?
    3- analsex, underbart eller invandrarskräp?
    4- att svälja satsen, ett delat nöje eller en symptom för det patriarkatet
    5- Burka, kinky eller inte?
    6- är håkan juholt en skurk eller inte
    7- kukstorlek, stora kukar åt folket...bra eller anus
    8- Varför har julian Assange försvunnit från media landskapet?
    9- Är Jultomten pedofil?
    10- vaxa, raka eller lasra fitta...vad är bäst?

Hej alla goda trevliga människor?
    Hahahaha, underbara tips.

Gomorron Solig
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-14 09:34:47 följande:
    men gud vad jag skriver slarvigt ibland helt otroligt...hjärnan jobbar snabbt jag skriver ändrar och går inte tbx och rättar till, ni får ha överseende..........
    värst är alla trevliga människor med frågetecken..det är klart att ni är trevliga..........haha
    Det är exakt så jag gör också. Jag skriver fort, ändrar mig, ändrar ett ord utan att kolla om meningen går ihop sen blir det knas när jag läser om inlägget efter att ha skickat iväg det.
Svar på tråden Trash-tråden