Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-10-17 12:43:42 följande:
    Andas, slappna av och tänk goda tankar
    Hjärta
    Skönt att undersökningen gick bra iaf och att di fick reda på vad du har för problem och vad du ska göra åt det. Puss gumman, det kommer att ordna sig!     
    Tack tjejen. Hjärta
    Det första jag får höra när jag ringer hem till fucking -------- är följande: "Jaha, så nu har du en till anledning att dra till dig uppmärksamhet och tvinga min son att stanna hos dig".
    Just nu längtar jag tills vi flyttar så jag åtminstone slipper ha henne i mitt liv. Grrrrr.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-17 12:57:05 följande:
    Ååhh! Men kan ni inte bara skärma av er från kärringen i ett par månader??? Måste ni ha kontakt?

Men, återigen: Andas, slappna av (karma, karma, karma... )   Två månader, eller hur?
    Puss och tack. {#emotions_dlg.flower}

Jag ska iväg och träna och sätta mig i bastun en längre stund.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-17 13:04:57 följande:
    Åh, det låter jätteskönt!!! Det skulle jag behöva, jag går runt med tofflor, halsduk och en av min mans munkjackor - och fryser!!!! Burr!
    Ja, jag behövde det. Att träna är verkligen en av dom få saker som får mig att lugna ner mig.

Hur är det annars med dig? Allt väl?
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-17 14:16:58 följande:
    Rose, vad skönt att höra att de har hittat vad som är fel. Det lär ju gå att ordna, och bara ni kommer iväg kommer antalet stressmoment i din närmsta omgivning minska med.
    Men det gör förstås hur ont som helst med magsår.
    Hoppas det känns bättre nu. Hjärta   
    Ja, det gör ju förbannad ont men nu vet dom iallafall vad som är felet.
    Jo, jag mår bättre. Tack. Nog om detta. Ska sluta förpesta tråden.

Tack alla för omtanken. Häckhäxan och Aynrand även om jag inte besvarar alla inlägg. Vill inte spamma tråden.

HjärtaNalleKyss
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-10-17 15:53:47 följande:
    Fyfan, stackars dig. Du måste ta det lugnt! Och skit i kärringen, hon kan dra åt helvete. Ta det lugnt och bli frisk, okej? Puss.
    Såg inte inlägget. Tack gumman. Det är lättare sagt än gjort. Jag är verkligen besviken att man inte kan komma undan med mord i Sverige.

Magen är jättefin Mrs. och är inte alls stor. Glöm inte bilden på mig som gravid där jag ser ut som en strandad val.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-10-17 17:13:53 följande:
    Jag har inte glömt den och jag tyckte inte du var så hemskt enorm man såg ju iaf att du var gravid, jag har en kompis som blev så fet överallt att gravidmagen försvann i allt annat fett..
    Själv tycker jag att jag såg enorm ut. Njut av den här tiden. Jag vet att jag tjatar men gud vad du kommer sakna tiden som gravid.
    Ta hand om dig.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-17 17:14:56 följande:
    Endorfiner är bra!
    Otrolig bra. Träning, meditation, att be, att lyssna på lugna låtar(heliga låtar) och sex är nog det som får mig att bli lugn.
  • I Blackrose I

Nej, dags att börja laga mat som jag själv inte får äta. Skit kul. Rynkar på näsan

• I Blackrose I

Hej guys

Jag håller mig borta från tråden för jag är trött på mig själv att hela tiden skriva negativa saker. Känns inte kul alls så jag låter tråden vara ifred ett tag tills behandlingstiden är slut och jag kanske blir normal igen.

Puss på er. Hjärta

• I Blackrose I

Svar på tråden Trash-tråden