• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-11-14 22:37:49 följande:
    Hahaaaa!!!!
    Faktiskt riktigt sant. Förutom idioten som smäller i dörren i rummet bredvid.
    Å andra sidan kanske det är en spiffig pilot? Man kanske borde knata ut i korridoren och se kåt och oskyldig ut?? Oskyldig
    Perfekt, inte kåt och oskyldig...bh and a couple of guns woman!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-14 22:38:08 följande:
    haha där satt den....
    ja jag förstår, du får ta dig ner till baren i bh och ett par pistoler.....du vet...väl där let the steel do the talking!
    Hmmmm.......det där låter som en cheezy raggningsreplik jag hade kunnat komma med: -"Hey babe. Let the steel do the talking!"
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-11-14 22:40:48 följande:
    Hmmmm.......det där låter som en cheezy raggningsreplik jag hade kunnat komma med: -"Hey babe. Let the steel do the talking!"
    nope det är inget du skall säga haha utan en rekommendation...repliken handlade om "söderut" eller?

• Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-14 22:40:41 följande:
    Perfekt, inte kåt och oskyldig...bh and a couple of guns woman!
    Bh, slutty panties och mina högklackade stövlar.
    They wont know what hit 'em
    Naughty by nature
  • lille Birger

Den där läskiga svartvita bilden med tuttarna och pistolerna är nog inget för mig. Tycker den är hotfull och ruggig. Då tycker jag det är mer ínbjudande med en tant i ljusa kortbyxor som böjer sig framåt i en trädgård.

• Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-14 23:17:51 följande:
    Den där läskiga svartvita bilden med tuttarna och pistolerna är nog inget för mig. Tycker den är hotfull och ruggig. Då tycker jag det är mer ínbjudande med en tant i ljusa kortbyxor som böjer sig framåt i en trädgård.
    vsg lägg in bilden  med tanten i sin trädgård...
    peace and love!
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2011-11-14 22:24:26 följande:
    I nordnorge. Kåt och ensam.   Liiiiiider

Naturligtvis går det bra med kjol - så länge den är kort.
    Men fyyy vad eländigt det låter. Jag ligger på soffan och har en sjukt sjuuuukt snygg karl med enorm kuk bredvid mig men jag är för gravid för att knulla. Nästan mer eländigt skulle jag vilja påstå..
  • och
    MrsAssault skrev 2011-11-15 00:17:14 följande:
    Men fyyy vad eländigt det låter. Jag ligger på soffan och har en sjukt sjuuuukt snygg karl med enorm kuk bredvid mig men jag är för gravid för att knulla. Nästan mer eländigt skulle jag vilja påstå..
    Behöver ni assistans?

Och jaa, det är mest synd om dig. 
    The hard way is the right way.
Svar på tråden Trash-tråden