• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-14 15:51:31 följande:
    Jag vill isåfall göra det för att jag tycker det är mysigt, inte för att tjäna pengar.

Den där klänningen är ju delad baktill, har aldrig sett sånt förut.
    Bon appetit!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-11-14 15:59:40 följande:
    Det är sjukt mkt lättare att hitta frustrerade män än frustrerade fruar, jag lovar det finns en oändlig massa frustrerade kvinnor, visst. Men de kräver "kemi" och skit haha om jag ville knulla så skulle det ta mig tre sekunder att hitta en karl som var villig att ge mig exakt det jag vill ha och dra sen utan snack. Om jag vore man skulle det ta mig flera veckor.
    Shit alltså..... jag är som en kvinna menar du!
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-11-14 16:00:49 följande:
    Eller jo, även fula killar får ligga men isåfall med asfulla brudar eller så får de skaffa flickvän. Men om de bara vill tömma blir det jävligt svårt
    Runk is salvation for those poor guys
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 17:43:39 följande:
    Men Aynrand!!!

Sitter du och postar snuskiga meddelanden i tråden medan du pratar i telefon med moi!?
    Jag är chockad.  
    Såja, lugn.

Ge varandra en puss och kramas.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-14 17:15:13 följande:
    Shit alltså..... jag är som en kvinna menar du!
    I din fantasi kanske.
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-14 17:16:16 följande:
    Runk is salvation for those poor guys
    Eller horor.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 17:43:39 följande:
    Men Aynrand!!!

Sitter du och postar snuskiga meddelanden i tråden medan du pratar i telefon med moi!?
    Jag är chockad.  
    Absolut, du stod och pratade med någon obskyr kvinna utanför Coop ju......haha
    Puss!
Svar på tråden Trash-tråden