Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2013-07-12 17:02:46 följande:
    Mitt fina svar från igår blev borttaget av moderatorerna. Den här delen kan jag nog återberätta utan att få på skalle igen:

Tja du kan trösta dig med att om det går bra för dam-landslaget så kommer de höjas till skyarna och vara det bästa som finns och vårt allra folkkäraste lag.

Det jag sa om herrfotbolls homosexuella inslag vågar jag inte återberätta även om jag tyckte det var oskyldigt. Men jag kan väl säga en sak, är det inte lite skumt med ett lag som heter "BK Häcken" ?
    Haha...macho men need love too!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Är det någon som varit i Söderbokhandeln?

Varje gång jag går in där får jag liksom en liten orgasm och kippar lätt efter andan, fylls av lycka och vill flytta in.
    Böcker från golv till tak, bokstavligen, som gör att vissa böcker endast nås med stege. En nedsutten sammetssoffa nästan längst i den smala butiken och färgen i taken hänger i stora flagor.
    Det är böcker överallt. Om man älskar böcker, så måste man gå hit. Jag älskar till och med personalen som tar sig tid, som älskar böcker, som nästan läst varje bok jag köper och som är på exakt samma nördnivå som jag själv är (och många andra).

En så liten butik som fyller så mycket böcker i Götgatsbacken...

Kärlek!!! 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Uff jag är deppig.
    Gillar inte semestertider. 

• Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-07-14 00:38:06 följande:
    Ja, vi har varit där och handlat Warhammer några gånger.

Första veckorna när nallen får sommarlov är han överlycklig. Sen blir han mer deppig ju längre lovet går eftersom vi nästan aldrig hittar på något tillsammans. Nallen vill t ex att jag ska ta med honom till Astrid Lindgrens värld eller Kålmården.

Ta honom till Skansen, han kanske skulle gilla surikaterna?
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-07-15 19:55:19 följande:
    Ja, det skulle han!  Surrikat är ett av mina favoritdjur för de ser så snälla och trevliga ut. Solig

Har du varit på Skansen nyligen eller?

Nallen har faktiskt varit på en bondgård en gång och det är något han aldrig glömmer!
    Min dotter älskar surikater. De på skansen är ganska underhållande.

Minns inte sist jag var på skansen, förra sommaren kanske?

Den här surikaten bor på skansen men min dotter tog nog bilden för 2-3 år sedan, inte förra sommaren.

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-07-22 23:32:54 följande:
    den var matig
    Hej...
    Jag vill ha dig {#emotions_dlg.flower}
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-07-22 23:34:59 följande:
    Snart är du min........
    Hjärta
Svar på tråden Trash-tråden