• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    och skrev 2011-11-19 18:56:01 följande:
    Om du inboxar mig först så lovar jag att klistra in meddelandet här sen. Solig
    jag förstår inte riktigt det där med inboxa...skall jag skicka meddelande bara?ok
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-11-19 19:00:29 följande:
    jag förstår inte riktigt det där med inboxa...skall jag skicka meddelande bara?ok

Du måste ju skriva något obscent oxå förstås! Oskyldig
  • Ernst Hugo
    och skrev 2011-11-19 18:56:01 följande:
    Om du inboxar mig först så lovar jag att klistra in meddelandet här sen. Solig

Nu vill jag höra och vad du anser om Lammets förmåga och dina behov *lyssnar*
    Come on katten - det svänger ju...
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-11-19 19:01:13 följande:
    Du måste ju skriva något obscent oxå förstås! Oskyldig
    haha detta missade jag..............jag älskar ordet "obscent" har ni tänkt på det?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • och

--- Aynrand skrev 2011-11-19 19:01:12 följande: --- hej Och Schyssta lökar. Gillar du att bli munknullad? Jag tänker dränka dina bröst i sperma... --------------------------------------------------

Ska jag nappa tycker ni?  

The hard way is the right way.
  • och
    Ernst Hugo skrev 2011-11-19 19:02:06 följande:

Nu vill jag höra och vad du anser om Lammets förmåga och dina behov *lyssnar*
    Jag böjer mig alltid, och i synnerhet för någon som har en piska i handen. Solig
    The hard way is the right way.
  • Ernst Hugo
    och skrev 2011-11-19 19:16:04 följande:
    Jag böjer mig alltid, och i synnerhet för någon som har en piska i handen. Solig
    Du menar att Lammet kan hantera en sådan med någon reda???
    Come on katten - det svänger ju...
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-18 18:37:07 följande:
    Jag är skitkonstig.

Jag lägger märke till sättet han sitter (det är så fruktansvärt med killar som sitter med bena i famnen som kvinnor
    Det som är så mysigt att sitta så när man kryper upp i famnen på någon stackars kvinna.
  • Yoyna
    och skrev 2011-11-19 19:15:10 följande:
    --- Aynrand skrev 2011-11-19 19:01:12 följande: --- hej Och Schyssta lökar. Gillar du att bli munknullad? Jag tänker dränka dina bröst i sperma... --------------------------------------------------

Ska jag nappa tycker ni?  

Absolut!!!! Herregud, det är erbjudande man inte får missa!!! Varför skriver ingen så till moi?
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-11-19 19:16:59 följande:
    Du menar att Lammet kan hantera en sådan med någon reda???

Oh, du skulle bara veta...
Svar på tråden Trash-tråden