• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    och skrev 2011-11-19 19:15:10 följande:
    --- Aynrand skrev 2011-11-19 19:01:12 följande: --- hej Och Schyssta lökar. Gillar du att bli munknullad? Jag tänker dränka dina bröst i sperma... --------------------------------------------------

Ska jag nappa tycker ni?  
    haha det var bra...så hade jag faktiskt inte skrivit det hade varit mer i den stil:

"vilka oanständiga obscena bröst! jag är övertygad om att du gillar att bli ordentligt munknullad och nersprutad eller hur! .......something along those lines .och lite till"
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • och
    Aynrand skrev 2011-11-19 19:50:17 följande:
    haha det var bra...så hade jag faktiskt inte skrivit det hade varit mer i den stil:

"vilka oanständiga obscena bröst! jag är övertygad om att du gillar att bli ordentligt munknullad och nersprutad eller hur! .......something along those lines .och lite till"
    Du är välkommen att göra ett nytt försök i inboxen.
    The hard way is the right way.
  • I Blackrose I

Hej guys.

Vad gör ni?

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Ernst Hugo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-19 19:56:51 följande:
    Men gud vad ni är dekadenta.

Ni får fina flickan att rodna och återgå till att virka grytlappar.
    *rullar med ögonen och ber n bön*.  

Åhhh snälla säg att du är frireligiös Glad
    Come on katten - det svänger ju...
  • Aynrand

har du en krucifix i handen när du ber...du kan få låna min bönstol..så bevakar jag det hela och "coachar dig"
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna

Snälla. kan du inte virka ett litet vitt förkläde till mig...?
Svar på tråden Trash-tråden