• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-19 19:55:35 följande:
    Hej guys.

Vad gör ni?

Hej Rose! {#emotions_dlg.flower}

Dricker vin i min ensamhet... Skål   Du då? 
  • Ernst Hugo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-19 20:00:21 följande:
    Bara om det gör dig kåt!
    Då vill jag vara frikyrkopastor med helt vansinniga predikningar och en stor kör OK?
    Come on katten - det svänger ju...
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-19 20:04:20 följande:

Såklart. Men litet vet jag inte? Det måste se anständigt ut. Täcka de "känsliga delarna" så att du inte ser slampig ut Yoyna.

Jo, men virka på då!!! {#emotions_dlg.djavulsk} Jag vill ha det nu, grytlapps-stort räcker väl???  Oskyldig
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-19 20:04:43 följande:

Jag vill OCKSÅ ha vin!!!

Kom hit... 

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-11-19 20:06:25 följande:

Jo, men virka på då!!! {#emotions_dlg.djavulsk} Jag vill ha det nu, grytlapps-stort räcker väl???  Oskyldig
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-19 20:04:43 följande:

Jag vill OCKSÅ ha vin!!!

Kom hit... 

Men guuuud så uppmanande du är flicka lilla, vad tror du att jag är!? Förvånad

Jag kommer tänk dig så mysigt vi skulle kunna ha... 
  • Nice Girl Wrong Place
    Ernst Hugo skrev 2011-11-19 20:05:38 följande:
    Då vill jag vara frikyrkopastor med helt vansinniga predikningar och en stor kör OK?

Med Aynrand som katolsk präst känner jag mig religiöst schizofren .

Fast vansinniga predikningar och stor kör är coolt. 
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-19 20:04:10 följande:
    Hej Rose! {#emotions_dlg.flower}
    Dricker vin i min ensamhet... Skål   Du då? 
    Hej sötis Solig

Det gör du rätt i. Jag har haft en händelserik dag men vi låter det va. Just nu sitter jag här en stund men sen ska jag äta solrosfrön och titta på en serie.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-19 20:07:48 följande:
    Men guuuud så uppmanande du är flicka lilla, vad tror du att jag är!? Förvånad

Jag kommer tänk dig så mysigt vi skulle kunna ha... 
    . Jag tror ingenting baby!

Jaa!! Det skulle vara supermysigt. Har en sån där Orgasmatronic som du kunde pilla mig på huvudet med! Ryyys! 

(Haha, först skrev jag "i håret" men sen kom jag på att vem som helst i den här tråden inte skulle tveka att felcitera det till "i HÅLET" och då hade jag blivit generad...!)    
Svar på tråden Trash-tråden