Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-27 22:08:25 följande:
    Ja just det, det gjorde du.
    Tack Anton! 
    Så lite så. Och nomineringen var faktiskt ärligt menat.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-27 22:13:18 följande:
    Hmm...

När gjorde du det?
    Jag trodde du menade tråden i politikforumet för en tid sedan men där röstade du inte på mig...
    Minns inga andra smarttrådar och nu tror jag helt plötsligt att du bara skojar med mig    
    Jag menar denna :

www.familjeliv.se/Forum-20-172/m64183894.html

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-27 22:13:18 följande:
    Hmm...

När gjorde du det?
    Jag trodde du menade tråden i politikforumet för en tid sedan men där röstade du inte på mig...
    Minns inga andra smarttrådar och nu tror jag helt plötsligt att du bara skojar med mig    
    Inget skämt, således, tvärtom, min kära MariaGlad
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-27 22:25:35 följande:
    Så nu har jag nominerat mig själv.

Såklart.

Egentligen hatar jag sådana där trådar...   
    Nä, Maria, du hatar inte dom trådarna, du tycker väldigt illa om dom.

"Hatar" är ett missbrukat ord !!!

Har jag rätt, eller har jag rätt
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-27 23:00:16 följande:
    Du fiskar nominering?
    Faktiskt inte, men visst var det ett begåvat inlägg ?
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-27 23:02:15 följande:
    Haha...

Jadå Anton
    Duktigt!
    Tack.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-27 23:07:00 följande:
    Jag borde nominerat Aynrand, för han är så smart på riktigt. Mycket smartare än vad jag är.
    Men ingen känner till honom så ingen skulle rösta.  
    Ingen kommer rösta på mig heller, för alla kommer bara rösta på den de gillar mest och jag har "bara" er trashare. 

Jag måste bli mer folklig.    
    Det måste du inte alls, vi vill ha dig precis som du är. Kan inte bli bättre....

Eller jo, skulle va musiklänkarna då. Men annars så.  
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-27 23:13:34 följande:
    Vad snäll du är mot mig idag Anton Gravid!
    Är det Annelies förtjänst? 
    Jag är alltid snäll mot dig, Maria ( numera i alle fall ! ) och ja, det är bla Annelies förtjänst.

Gravid 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-28 23:22:01 följande:
    Haha rösta på mig såklart
    Jag tycker Yoyna röstar på mig, jag nominerade iaf henne. Nåt skall jag ha för det....
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-03-28 23:29:18 följande:
    Anton: Jag tror inte en sekund på att du nominerade mig och om du gjorde det berodde det endast på att du var rädd att jag skulle komma med min John Deere och skrämma omkull dina fordon. Kram?
    Faktiskt gjorde jag det, kolla själv om du inte tror mig. Fast jag blir en aning besviken när du på fullt allvar tror jag ljuger för dig. 
Svar på tråden Trash-tråden