• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    Agridulce skrev 2011-11-20 20:28:25 följande:
    Haha... havets läckerheter på nytt vis.
    Jepp.. om ni ser små väldigt röda saker i västkustsalladen hädanefter så vet ni vad det är.. Inte paprikakrydda direkt!
    Idag vann jag en mental seger, det är okej att hurra för det. :D
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 20:28:22 följande:
    Mucho knas, men jag ska köpa spolarna som Agri tipsade om.
    Tack  
    Helt klart värt ett försök tycker jag. Jag hatar att ha spolar i håret. Fast jag har sånna där som liksom har kardborre på ytterkanten som man kan rulla upp håret på och antingen låta det torka av sig själv eller föna, men sånt jävla jobb. Och de är värdelöst på mitt hår för jag får alltid ha i ett ton skum eller annat för att det ens nästan skall samarbeta lite gran.

Född med spikrakt och jag kommer nog dö sån också...
  • Agridulce
    HäxanSurtant skrev 2011-11-20 20:32:05 följande:
    Helt klart värt ett försök tycker jag. Jag hatar att ha spolar i håret. Fast jag har sånna där som liksom har kardborre på ytterkanten som man kan rulla upp håret på och antingen låta det torka av sig själv eller föna, men sånt jävla jobb. Och de är värdelöst på mitt hår för jag får alltid ha i ett ton skum eller annat för att det ens nästan skall samarbeta lite gran.

Född med spikrakt och jag kommer nog dö sån också...
    Uff! Har aldrig fått sådana att funka. Tror jag har för tjockt hår.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 20:30:57 följande:
    Tack.
    Läste såklart knullandet.
    Jag hjälper självklart till där det behövs. Jag är lite trevlig på det viset.
    Naughty by nature
  • Aynrand

pratar ni knull härinne?

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 20:39:06 följande:
    Visste att du skulle komma...
    jag har gott luktsinne
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • HäckHäxan
    Agridulce skrev 2011-11-20 20:35:09 följande:
    Uff! Har aldrig fått sådana att funka. Tror jag har för tjockt hår.
    Alldeles säkert, dom är iaf värdelösa om man har längre hår tror jag jag hade ju inte ens axellångt. Däremot så brukar locktång faktiskt fungera för mig.. om jag tar en tunn bit hår... sen sprayar med nån superspray direkt efteråt, så kanske de håller nån timme eller två...

Allt liksom bara inte fungerar på mitt hår, kan knappt sätta upp det i ett gummiband, de liksom glider ut. Har såna där tunna, helt runda strån, mjuka som babyhår och de kan glida ut vilket frisyr som helst!

Vill jag ha lockar så får jag vackert permanenta det.
Svar på tråden Trash-tråden