• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-08-27 23:29:10 följande:
    Han räcker nog till oss båda.
    Ja vi kan ju dela, ett halmstrå till dig och ett till mig Oskyldig
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2011-08-27 23:30:53 följande:
    You freaking homosexual!!!!!!!
    Tungan ute
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-27 23:31:17 följande:
    Urine menar du...
    Men precis det var ju det som gjorde den sjukt roligt
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-27 23:19:56 följande:
    Jag köpte choklad, för när vill man inte ha choklad liksom?
    Men nu vill jag inte ha choklad...
    Vill ha vin. Har inget vin.

Oh denna orättvisa!    
    Ödets ironi! Jag har vin hemma och choklad, men det vill jag inte ha, för jag vill ha turkisk peppar, salta pingviner eller liknande och det har jag såklart inte hemma.
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-27 23:30:11 följande:
    Ok, visa mig en bild på en snygg man, en känd alltså.
    Kändis, gahhh jag vet ju inte ens vad kändisar heter, fast jag diggar vin diesel.
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2011-08-27 23:34:26 följande:
    Ödets ironi! Jag har vin hemma och choklad, men det vill jag inte ha, för jag vill ha turkisk peppar, salta pingviner eller liknande och det har jag såklart inte hemma.
    Ja väldigt orättvist.
    Det finns mycket jag begär som jag inte har hemma just nu Gråter... 
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-27 23:30:55 följande:
    Min lillebror är också söt. Men jag grät inte blod när han flyttade hemifrån för det
    Nä det är klart men han hade väl någonstans att ta vägen gissningsvis. Om jag slängde ut den här snubben skulle han vara tvungen att bo på nåns golv i nåt ghetto nånstans åt helvete. Det var typ medvetet från vår sida att han skulle bo här till att börja när han kom till sverige så han kunde bli lite mer integrerad. Annars hade han typ hamnat hos nån landsman och aldrig lärt sig svenska eller träffat svenskar.

Det var tanken iaf. Men nu har han bott här i över ett år och fortfarande inte lärt sig ett skit. Åååh.
  • MrsAssault
    MrsAssault skrev 2011-08-27 23:36:53 följande:
    Nä det är klart men han hade väl någonstans att ta vägen gissningsvis. Om jag slängde ut den här snubben skulle han vara tvungen att bo på nåns golv i nåt ghetto nånstans åt helvete. Det var typ medvetet från vår sida att han skulle bo här till att börja när han kom till sverige så han kunde bli lite mer integrerad. Annars hade han typ hamnat hos nån landsman och aldrig lärt sig svenska eller träffat svenskar.

Det var tanken iaf. Men nu har han bott här i över ett år och fortfarande inte lärt sig ett skit. Åååh.
    Men framförallt förhindrar han min onanifest.
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-27 23:36:31 följande:
    Kanske inte skulle fråga
    Jag kommer bara på elaka sätt dissa alla bilder... 
    Hahhahaha jag dissar de flesta. Sen är det är det en stor skillnad på bilder på folk och på människor IRL, om man tycker om någon osv så blir den ju liksom vackrare.
Svar på tråden Trash-tråden