• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2011-08-28 00:11:14 följande:
    Hahahaha askul KÄLLARE!!!!!!!!!!

Nämen jag vet inte vad det är för fel på den här snubben, han verkar ju vilja men ingenting händer. Jag orkar inte hålla på och försöka lära honom heller, jag tycker att han är vuxen och borde kunna ta ansvar för sig själv. De första månaderna försökte jag lära honom så mkt som möjligt men det går inte in bara. Nu har jag gett upp
    Man kan tycka mycket ibland, men vissa blir eller tar inget vuxet ansvar fören man liksom fotar ut dom eller de blir tvingade, han är nog inte den första och garanterat inte den sista Men jag förstår om du tröttnat, de är ju för mig logiskt att han skall vara den drivande om han vill lära sig och iaf visa en gnutta intresse och nyfikenhet.
    MrsAssault skrev 2011-08-28 00:26:33 följande:
    Nu är min man påväg hem!
    *tummen upp* Hoppas han snart är där då
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 00:16:42 följande:
    Nej nu ska jag gå och lägga mig med sköna tankar.
    Gör du helt rätt i, sov så gott!
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 00:33:13 följande:
    Man kan tycka mycket ibland, men vissa blir eller tar inget vuxet ansvar fören man liksom fotar ut dom eller de blir tvingade, han är nog inte den första och garanterat inte den sista Men jag förstår om du tröttnat, de är ju för mig logiskt att han skall vara den drivande om han vill lära sig och iaf visa en gnutta intresse och nyfikenhet.
    MrsAssault skrev 2011-08-28 00:26:33 följande:
    Nu är min man påväg hem!
    *tummen upp* Hoppas han snart är där då
    De är verkligen som natt och dag de där bröderna, när min man kom till sverige bodde han hos en kusin i en månad sen köpte han en bil, lärde sig köra SJÄLV och började köra svarttaxi för att få ihop pengar medans han väntade på uppehållstillstånd. Han lärde sig svenska på några månader.
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2011-08-28 00:48:58 följande:
    De är verkligen som natt och dag de där bröderna, när min man kom till sverige bodde han hos en kusin i en månad sen köpte han en bil, lärde sig köra SJÄLV och började köra svarttaxi för att få ihop pengar medans han väntade på uppehållstillstånd. Han lärde sig svenska på några månader.
    Vissa är sådär makalöst olika att man undrar om de verkligen kommer från samma livmoder.

Funderar på om jag skall passa på att springa ut med hunden och ta ett bloss, låter inte som regnet öser ner just nu.
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 00:51:27 följande:
    Vissa är sådär makalöst olika att man undrar om de verkligen kommer från samma livmoder.

Funderar på om jag skall passa på att springa ut med hunden och ta ett bloss, låter inte som regnet öser ner just nu.
    Gör't!
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2011-08-28 00:54:00 följande:
    Gör't!
    Done! Brrrr, rått! Tur att hunden ogillar regn lika mycket, rakt ut pinkade och upp på trappan igen och blängde på mig
  • MrsAssault
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 01:00:52 följande:
    Done! Brrrr, rått! Tur att hunden ogillar regn lika mycket, rakt ut pinkade och upp på trappan igen och blängde på mig
    Haha jag är rätt glad att jag inte har hund. Skulle aldrig palla gå ut hela tiden sådär.
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2011-08-28 01:02:27 följande:
    Haha jag är rätt glad att jag inte har hund. Skulle aldrig palla gå ut hela tiden sådär.
    Hahhaha fast hade jag inte haft henne så hade jag inte kommit utanför dörren under mina kassa dagar. Är dock glad att jag har en lugn hund som faktiskt inte kräver så mkt och är som en bunke långfil här hemma, cool!
Svar på tråden Trash-tråden