Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

lille Birger skrev 2011-10-05 16:32:51 följande:
    Styrka i rumpan bl a?

Rumpa, lår, mage, vader. Allsidighet!
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-10-05 16:47:23 följande:
    det är kanske därför hon ser lite arg ut fast hon egentligen spänner på rumpan, lår och vader....
    intressant..........

Kan vara så... Eller så är hon rädd för alla HK i närheten?
  • Yoyna

Aynrand, jag tänkte på hästkrafter men tolkningen är förstås fri!

Birger, haha jag kan tänka mig en hel massa om mig som är mer intressant än just det!

• Yoyna

Hej Mrs!!! Skönt att höra från dig! Känns det ok att jobba då? Inte alltför orolig? Kram

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-06 21:39:12 följande:
    Hej guys

Jag är supernöjd med min resa. Fick myket gjort idag och en hel del demoner är borta. Åker nog hem imorgon kväll. Berättar sen vad som har hänt. Hoppas allt väl med er.

Aynrand, jag skriver receptet när jag kommer hem. Är för trött för att detaljerad skriva ner allt just nu men rolig att du tyckte om den.

Puss på er. {#emotions_dlg.flower}

Glad att höra från dig gumman!
  • Yoyna

Hej Rose, och, Arrow!

Fina naglar Rose och va roligt att du hade en givande resa!!!       

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-09 17:16:46 följande:
    Hej sötis. {#emotions_dlg.flower}
    Danke. Dom hade blivit superlånga och utväxten var riktigt ful så jag har klippt och filat bort utväxten. Faktiskt nöjd. Man ser inte att det är nagelförlängning.
    Fick faktiskt sms från killen för en stund sen där han undrade hur det är med mig. Tänk att mankan förändras så mycket. Det går inte att jämföra honom med hur han var när vi gick iskolan.

Allt väl med dig?

Köpte ett nytt nagellack häromdagen, oxå från Isadora. Chelsea Red, det blev superfit. Min man  fotade mig med det framför en röd vägg, det blev en bra bild! Men nu till veckan måste det bort, inte ok med rött nagellack på jobbet!

Det är bra med mig tack, trött idag men så kan det ju vara. Blev sent igår (sent i min värld är 01

Svar på tråden Trash-tråden