Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Ääh jag vet inte, det finns en massa plagg som är fula! Men allt har ju att göra med skärning, mönster, passform och kanske framförallt bäraren att göra...

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-10 12:01:10 följande:
    Jag tycker inte den var så hemsk. Den tillsammans med ett par svarta leggins utan något annat, höga stövlar och utsläppt hår kan va snyggt.

Jooo, den var hemsk!!! Och utsläpt hår till sånt där material går inte, då får iaf jag typ dreads i underhåret efter en dag. (Tycker iofs att dreds kan va lite sexigt men inte ofrivilligt på halva håret kanske? )
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 12:07:31 följande:
    Den känns verkligen 80-tal!

Eller hur?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-10 11:59:19 följande:
    Jag fryser, har fått mens och är allmän grinig.
    Yoyna skrev 2011-10-10 11:54:12 följande:
    Jag tycker det är sjukt fult med illasittande byxor och en urtvättad, snedvriden topp/t-shirt som en massa mammor går runt i. De flesta som har en one piece (och passar i det...) är lite yngre människor som ser lite lagom coola å söta ut. Jag har inget emot det. Skulle jag däremot se en one piece på en medelålders kvinna eller man skulle jag tycka att deras omdöme lämnar mycket övrigt att önska men det är ju inte plagget i sig det är fel på!

Alltså, för mig funkar iofs de flesta plagg om man har en uttänkt ide med det hela Men jag ska se om jag inte kan hitta nått som jag verkligen tycker är riktgt ugly!  

Jo du har rätt. Jag är ingen fans av mjukisbyxor eller byxor över huvudtaget. Går runt med kjol när det är minusgrader ute och fryser häcken av mig men vägrar ha byxor. Jeans kan jag tåla då min rumpa ser snygg ut i en sådan men annars slipper jag byxor om jag kan.

Då har vi lite samma läge nu då!

Jag har bara kjol om jag ska va extra fin eller "sexig". Annars är det jeans, tajta eller baggy som gäller för mig.  
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-10 12:17:01 följande:
    Jag är kär i cardigan. Har en garderob med olika modeller och alla möjliga färger.
    Mitt hår är så förbannad rak att det inte tuvar ihop sig alls. Har mjuare hår än katthår.
    Den du visade är det nog färger och mönstret det är fel på annars så har jag den i beige och svart.

Absolut, jag har ingen emot långa koftar/cardigans. Det var just mönstret å färgerna som fick mig att må lätt illa

Så skönt att slippa tovor! Jag måste sova med fläta för det mesta, annars är mitt hår helt rufsigt på morgonen!  
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 18:03:41 följande:
    Haha...nej det är jag osäker på...
    Jag föredrar nog en skön känsla av tacksamhet  

Själv är jag alltid tacksam över extra proteintillskott....  
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 18:08:19 följande:

Helt på din sida...
    Jag vet det Kyss
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-10-10 18:12:41 följande:

Tack kära du Solig

Hur mår du? Alla barn friska?  

Bra tack, barnen friska men jag är jakt-änka den här veckan...
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-10 18:15:50 följande:
    Ska vara sjukt gott grillad med ris.

Hahahaha!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-10 18:18:17 följande:

Vad skönt att höra!
    Och vad trevligt att du frågar mig om nagellack och sexleksaker haha... Inget nytt på den fronten nej. Men jag förlustade mig lite över något på min önskelista i en av dessa kategorier, tidigare idag.

Ett babyrosa nagellack, right?
Svar på tråden Trash-tråden