Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Och jag tror att de som opponerar sig (inte de som gnäller, det är en helt annan sak) är de som tror att saker kan förändas. Kan man knappt hålla huvudet ovan ytan så tror jag inte att man har ork att ta tag i annat än det som gäller den dagliga överlevnaden. 

Men tror inte att det för många är just en principsak? Vi betalar hög skatt i Sverige och ska ha en avgiftsfri skola. Har hört om en del närliggande kommuner som tom tagit bort utflykter där matsäck behövs eftersom en del barn återkommande inte har något med sig i kombination med att det varit en hel del protester. Och i den frågan måste jag väl erkänna att jag blir kluven. Ska jag stå för att det är en principsak så borde jag ju tycka att skolan ska fixa matsäcken men samtidigt minns jag hur mysigt det var att få vara med och tänka ut vad jag skulle ha med mig och sen ordna det...  

• Yoyna
    Perry the Platypus skrev 2011-10-11 15:38:19 följande:
    Niiiiiiiråååå!!

Att vi ska blotta oss??? Tycker inte att vi gör så mycket annat
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 12:30:04 följande:
    Jag håller på och försvarar mitt livs lesbiska kärlek genom tiderna. Det borde verkligen vara förbjudet att vara så vacker som hon är. Grrrrrrrrrrrrrrr.

Och tänk... Jag som trodde du pratade om mig?
  • Yoyna
    Perry the Platypus skrev 2011-10-11 16:44:15 följande:
    Det viktiga är att ni försöker! 

Försöka är allt man kan göra. Ibland går det bra och ibland går det sämre...
  • Yoyna
    straight arrow skrev 2011-10-11 17:09:31 följande:
    Vem mer har nu blottat sig nu kan man undra? Obestämd

Vem mer??? Vem har inte gjort det?
  • Yoyna

Åh, typiskt! Vår tvättmaskin är trasig! 

Men antingen kanske nån händig man kan komma å hjälpa mig eller så kan jag få komma hem till nån med fungerande tvättmaskin och tvätta gemensamt?  

• Yoyna
    Aynrand skrev 2011-10-11 18:56:26 följande:
    vi kan göra en gemensam sak ni kan alla komma och tvätta i min tvättstugaDemon

Herregud så ren byk du skulle få....
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 20:46:50 följande:
    I am back. Vad händer här? Inga roliga diskussioner?

Nää.... Jag kollar på tv. Tv, te å tofflor är mitt tema för kvällen!

Kan gärna diskutera vad ni stör er mest på i skriv-väg. Typ felstavningar, missuppfattade ordspråk eller felaktiga användande av ord.

Själv har jag svårt för när folk skriver -Ursh-  jag får rysningar.

Sen stör jag mig väldigt på när man inte förstår skillnaden på "att" och "och".  Exempelvis -Det ska bli roligt och träffas. (Nej det ska bli roligt att träffas!!!)         
Svar på tråden Trash-tråden