Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-04 15:55:42 följande:
    Haha ja, jag kände på mig att du skrev något snuskigt så jag skyndade mig hit!
    Och ja, snuttefilar är icke att förakta. 
    Snuttefilar är ju inge mysiga, de är ju hårda!  En mjuk snuttefilt däremot, är gosigt.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-04 16:25:45 följande:
    Vilken freudiansk felskrivning det blev...
    Du kanske tyckte det verkade mysigt att få naglarna eller fötterna filade.
  • lille Birger

Idag har jag varit hos en kompis och spelat ett datorspel som han fick i julklapp. Det var jättehäftigt spel med massa bilar och flygplan, så jag är alldeles upprymd!

• lille Birger
    och skrev 2012-01-05 21:05:41 följande:
    Jag blir faktiskt beklämd över att du sitter och diskuterar andra människor på det sättet, och tror dig ha rätt att döma dem. Vad det nu än må handla om. Pinsamt är det oavsett, och respektlöst.
    Lille Birger är för liten för att förstå vad det handlar om. Hade jag förstått det hade jag blivit jätteledsen och börjar gråtaGråter, också hade någon fått trösta mig.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-05 23:21:21 följande:
    Såpvatten. Fast det går oftast lika bra att använda en vanlig vattenslang om det är utomhus.

Eller så kan man samla nyckelpigor, de äter bladlöss. Solig

Det kanske är något för BJ? Så kan vi andra få ännu större anledning att känna tacksamhet längre fram. 
    Ja, jag tycker om nyckelpigor jättemycket.

Jag var absolut inte en trädkramare innan jag av en slump stötte på den här skönheten:

Vill köpa ett par snygga trosor till henne i present, men frågan är hur hon ska få på sig dem! Obestämd
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-05 23:56:40 följande:
    Du kanske kan virka trosorna och göra klart det sista på plats?
    Ja, vad klyftig du är! Är virkade trosor bekväma?
  • lille Birger

Lugna ned er nu tjejer, ni gör stackars birger orolig

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-06 11:55:04 följande:
    Hon är hos mina föräldrar och jag är helt liksom lost och vet inte riktigt vad jag ska göra, så jag ska försöka göra så lite som möjligt och beställa några böcker faktiskt...

Alla boktips mottages med stor glädje och tacksamhet.

Den där har jag läst nyligen, eller rättare sagt fått den högläst för mig. Hursomhelst kan jag rekommendera den.
    och skrev 2012-01-06 11:49:58 följande:
    Hej BJ!

Jag är lugn, även om jag konstaterar att vi skulle kunna starta ett dagis här inne snart.

Hur går det med virkningen?   
    Det går bra med virkningen, jag får hjälp av mamma som vet hur man gör.
  • lille Birger

Kan man bli sugen på smaskiga godsaker när man är gravid? Drömmer

• lille Birger

Åååh, nytvättad snuttefilt är det bästa som finns! Solig  Jag längtar tills jag ska gå och lägga mig, det ska bli så mysigt.

Svar på tråden Trash-tråden