Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-01-09 12:03:31 följande:
    Klart jag kan göra det! Läser helst Astrid Lindgren. (Du får inte välja själv!!!)
    Ååh, då väljer jag min stora bok om Nalle Puh, som jag fick i julklapp!
    Yoyna skrev 2012-01-09 12:04:40 följande:
    Bättre att se tuttig ut än att vara fittig? Skrattande (En måndag)
    Är det när konturerna syns genom (jogging)byxan?
  • lille Birger

Vad spännande det ska bli att få höra vad Nalle Puh hittar på den här gången! Drömmer

• lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-09 13:14:44 följande:
    Jag sa ju att du inte fick välja själv! Men Nalle Puh kan jag gå med på.
    Jag läste fel. Skäms
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:26:20 följande:
    Blääääk! Joggingbyxor har man när man tränar. Inte annars. Kräks
    Jag menade sånna tajta byxor generellt, skrev bara (jogging)byxor för att jag inte kom på någon bättre formulering.

• lille Birger
    lille Birger skrev 2012-01-09 16:33:03 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m62894543.html ; Jag undrar vad min mamma hade sagt om hon hittade mig mellan skinkorna på en kvinna i 40 års åldern. Drömmer

Tror tyvärr att hon inte hade blivit glad. Rynkar på näsan
    Funderar även på vilket tillstånd jag hade varit i när hon hittar mig där Obestämd
    Yoyna skrev 2012-01-09 16:35:02 följande:
    BJ, om du lovar att berätta för din mamma att du fantiserar om äldre, stora kvinnor så lovar jag att läsa en extra lång saga för dig, okej?
    Att jag gillar tjocka rumpor tror jag hon redan vet om, för när vi övningskör brukar hon säga typ "Titta vilken tjock rumpa den där tjejen har!", syftande på kvinnor som joggar på trotoaren.

Hon vill inte att jag träffar en äldre kvinna, som röker och har tatueringar.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-09 18:56:49 följande:
    Klart du inte ska nån trashig tant! Du ska ju hitta nån med lite stil och klass förstås! Vi kanske kan hjälpa dig? ad söker du occh vad kan du erbjuda?
    Jag söker någon som kan trösta mig när jag är ledsen/rädd, t ex om man ser en läskig film tillsammans kanske jag vill hoppa upp i hennes famn medan hon talar om att det inte är på riktigt.
    och skrev 2012-01-09 18:49:33 följande:
    BJ: Jag tror din mamma skulle bli glad bara du flyttade hemifrån, faktiskt, oavsett tatueringar eller rökning.
    Men det skulle ju bli så ensamt. Rynkar på näsan
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-09 19:39:56 följande:
    Jag känner ingen sådan kvinna BJ Men om hon dyker upp lovr jag att ha dig i åtanke!
    Jag tycker det är lite märkligt att du inte känner någon som har förmågan att trösta en person som är ledsen. Det är väl inget stort krav? Så om man kryper upp i famnen med tårar i ögonen blir man nedknuffad på golvet?
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-09 20:56:30 följande:
    Kom du till tant Agri men du får inte vara rädd för mina boppar och jag suger på att trösta. Är alldeles för egotrippad för det. Men jag är mjuk, varm och kramig.
    Ok, du menar att man själv får ta för sig och på så vis trösta sig själv?
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-09 20:59:52 följande:
    Ja, jag och mina vänner praktiserar gammeldags uppfostran. Barnen ska vara tysta och snälla. Ramlar de får de skylla sig själva. 
    Usch, det låter ju inte alls gemytligt. Jag vill nog inte ha en så konservativ tjej. Vill ha någon som är schysst och hygglig när det behövs och som har båda stilettklackarna på jorden.
    Agridulce skrev 2012-01-09 21:18:44 följande:
    Ja, lite så. Se mig lite som en självservering.
    Hmm, okejObestämd  ....  det låter gosigt! Nalle
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-01-09 22:49:35 följande:
    Vad är det för snusk jag ser i den här tråden. Svälja och ta den i tvåan. Det var det grövsta. Jag är djupt chockad 
    Isåfall borde du ta en titt på denna videon:

Stor rumpa Förvånad
Svar på tråden Trash-tråden