Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Kattdamen skrev 2011-12-21 09:43:44 följande:
    Kan man ha blommiga strumpbyxor som vuxen?
    Det är snyggare med mer neutrala strumpisar, fast blommig klänning.

• lille Birger

Vilka färgglada brallor den här tjejen har.

• lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-21 16:43:16 följande:
    BJ, är det ok att ledsna lite på dina bilder?
    Nej, egentligen är det ju inte det.
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2011-12-21 18:19:08 följande:
    Onekligen. Den glassbilden är rejält erotiskt laddad. Oerhört förförisk blick på något sätt. Skulle ha sänkt mig totalt .
    Enda förföriska jag kan se med den bilden är glassen hon äter kommer gå direkt till rumpan, om du förstår vad jag menar.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-21 18:53:19 följande:
    Jag föredrar annat som kommer på rumpan (om jag inte har proteinbrist förstås och det har jag ofta!)

Agri, buda över en flaska till mig? Eller hemleverans?

Alltså jag är helt med på att BJ:s tjejer främjar ett mer tillåtande klimat för kvinnokroppen men varför denna förtjusning för bisarra tights å annat...? BJ?
    Så du tycker tjejerna på mina bilder har bisarr klädstil?

Jag tycker att det är väldigt spridda klädstilar på tjejerna. Vissa, som hon med tightsen, har mer avslappnad stil medan andra är mer prydliga av sig;

Visst är det tjusigt att vara uppklädd, men ibland vill man ju ha lite mer bekväma kläder på sig och det är naturligt att det finns bilder som representerar de tillfällena.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-21 19:33:37 följande:
    (har du visat den bilden tidigare? Då har jag missat den, förlåt!)
    Nej, jag laddar aldrig upp samma bilder mer än en gång, förutom om jag skulle glömma bort att jag redan laddat upp en bild. Men jag har definitivt laddat upp en del bilder på kvinnor som verkligen ansträngt sig och gjort sig jättefina, inte bara slashasor.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-12-22 00:21:57 följande:
    Hej jag har en bebis Solig
    Vad roligt, grattis.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-12-22 10:55:08 följande:
    Detvar hemskt, epiduralen fungerade i ca 4 timmar av 16 men han var inte så enorm, 4 kg. 54 cm lång iofs
    En stor&stark liten kille alltså. Baby
Svar på tråden Trash-tråden